سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو شورای شهر تهران نسبت به تعطیلی چند ساله اسقاط خودروهای فرسوده واکنش نشان داد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید مجدد بر اینکه انتخابات حق شهردار تهران است گفت: شورا در این زمینه دخالتی نمی‌کند.

میانگین رعایت بهداشت فردی در اماکن عمومی کشور به 40 درصد رسیده است و عرضه مواد غذایی فاسد، در صدر جدول شکایات مردمی از اصناف قرار گرفته است.

نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و فعالان قرآن و عترت برای سال 1401 -1402 آغاز شد.

سخنگوی فراجا گفت: برای نگهداری سارقین در زندان به صورت میانگین ماهیانه 10 میلیون تومان هزینه می‌کنیم؛ در حالی که با نیمی از این مبلغ می‌توان از جرم سرقت پیشگیری کرد.

در کشوری زندگی می‌کنیم که در آن بهترین دانش بومی مدیریت منابع آب به‌نام "کاریز" را داریم اما برنامه جامعی برای نگهداشت و مدیریت آن ارائه نداده‌ایم؛ "حکمرانی آب" به‌هیچ عنوان قابل کپی‌برداری نیست و باید به فراخور شرایط سیاسی و اقتصادی بومی سازی شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در سومین نشست "ستاد ملی صبر" برای استفاده از تمام ظرفیت‌های این سازمان برای پیشبرد برنامه‌های صلح و سازش در کشور، اعلام کرد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه گفت: "ستاد ملی صبر" ترکیبی از همه قوای مردمی و حاکمیتی است و فعالیت در این ستاد یک مسئولیت همگانی است که همه باید در آن مشارکت کنند.

انتقادات زیادی به برپایی ستاد اربعین سازمان حفاظت محیط زیست وارد است اما اگر کمی در این موضوع تأمل کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که این اتفاق باید زودتر اتفاق می‌افتاد!

هشتمین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی تا 18 شهریور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر است؛ در قالب یک گزارش میدانی، به ابعاد مختلف نمایشگاه ایران‌نوشت امسال پرداخته ایم.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ از اجرای طرح مبارزه با موبایل قاپی در پایتخت توسط تیم‌های ضرب سرکلانتری‌ها خبر داد.

در حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، "پدرام جدی" به‌عنوان مشاور رسانه‌ای رئیس سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی از بومی‌سازی دانش فنی ساخت نمونه‌های ابر خازن الکتروشیمیایی با ظرفیت‌های 20، 50 و 100 و 200 فاراد مطابق با استانداردهای موجود و با کیفیت معادل نمونه‌های شرکت‌های معتبر خارجی مانند ماکسول خبر داد.

یک سوداگر مرگ که به دانش‌آموزان دبیرستانی محله مشیریه موادمخدر می‌فروخت دستگیر شد.

رئیس پلیس فراجا گفت: تمامی مرزهای کشور به ویژه مرزهای ایران و عراق از امنیت کامل و مطلوبی برخوردارند و تردد زائران اربعین حسینی نیز به خوبی در پایانه‌های مرزی در حال انجام است.

معاون آماد و پشتیبانی فراجا از مشارکت 30 هزار نیروی پلیس در اربعین حسینی (ع) خبر داد.