سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از توزیع "بسته امنیت غذایی" ویژه 3 میلیون دانش‌آموز روستایی و حاشیه شهرها خبر داد.

سردبیر خبرگزاری آنا گفت: اجرای قانون "بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران" موضوع پیچیده‌ای نیست و تنها عزم جدی سازمان تأمین اجتماعی و مطالبه‌گری وزارت ارشاد را می‌طلبد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از استقرار هشت بیمارستان صحرایی در مرزها برای مراقبت از زائران اربعین حسینی خبر داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: "علامت استاندارد" نشان مقدسی برای هر ایرانی است و موجب اعتماد و ایمنی است.

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری یکی از مسئولان شهرستانی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به اتهام دریافت رشوه، خبر داد.

وزیر کشور از صدور "کارت شناسایی موقت" برای فاقدین شناسنامه خبر داد.

مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای ایران با اشاره به عدم توزیع داروهای وارد شده این بیماری به کشور، گفت: به دلیل ناهماهنگی‌های موجود میان معاونت‌های وزارت بهداشت و سهم‌خواهی برخی مراکز علمی برای انجام مطالعات این دارو، توزیع داروهای وارد شده هنوز انجام نشده!

خانواده‌محوری موضوعی است که اخیراً بسیاری از کشورهای غربی نظیر انگلستان و آلمان، با آگاهی از خطر فروپاشی نظام خانواده و تأثیر آن در اقتدار و حاکمیت ملی، مجدداً به احیای سیاست‌های خانواده‌محوری رو آورده اند.

رئیس سازمان ثبت احوال با اشاره به اینکه پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم 10 میلیون نفر از هموطنان هنوز کارت خود را دریافت نکرده بودند، گفت: با اقدامات انجام شده تا به امروز 5 میلیون نفر کارت خود را دریافت و مابقی نیز چند ماه آینده کارت خود را می‌گیرند.

صبح امروز در جریان درگیری ماموران پلیس با یک سارق، "استواریکم امیر کیوانلو" به فیض شهادت نائل شد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ارائه خدمات مشاوره صحیح به زوجین و خانواده‌ها مورد تأکید است؛ چون گاهی اوقات برخی مشاوران عامل طلاق زوجین می‌شوند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: قانون تلاش می‌کند جرایم را اثبات کند و در مقابل باید از ظرفیت خیرین استفاده کنیم تا جرایم اثبات نشود و به سمت صلح و سازش برویم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از امکان خرید اینترنتی لوازم‌التحریر ایرانی از هشتمین دوره نمایشگاه ایران‌نوشت گفت.

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به حکم برائت عامل خشکاندن 187 اصله درخت در مجموعه ورزشی انقلاب واکنش نشان داد.

تحقیقات میدانی تیم پلیسی نشان داد، متهم پس از گذاشتن قمه بر روی گردن یک مرد جوان در پارک ساحل اقدام به زورگیری کرده که عده‌ای از مردم پس از مشاهده این حادثه به کمک مردجوان رفتند که در این میان درگیری رخ داده است.