سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون اول قوه قضائیه با حضور در دادگاه‌های تجدید نظر استان تهران با قضات و کارکنان این مجموعه قضائی دیدار و تأکید کرد: بر اساس گزارش‌های مستند قضات از سالم‌ترین اقشار شاغل در کل دستگاه‌های کشور هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ورود محموله بزرگ کمک‌های بشر دوستانه امداد هلال احمر ایران به پاکستان خبر داد.

سارق حرفه‌ای در جریان تعقیب و گریز پلیسی در خیابان دماوند هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران درباره فعالیت شرکت "کیان تایر" گفت: برخی از راهکارهای قانونی به نفع این شرکت از طریق دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پیگیری می‌شود.

رئیس قوه قضائیه در دوازدهمین سفر استانی خود از زمان تصدی ریاست دستگاه قضا در صدر هیئت عالی قضائی به استان یزد سفر خواهد کرد.

جزئیات احکام متهمان پرونده متروپل اعلام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای شاخص پژوهش، فناوری و نوآوری جهاد دانشگاهی فرصتی برای آشنایی مسئولان با توانمندی‌های جهاد دانشگاهی است. امروز نزدیک به 200 عنوان کار پروژه جاری در جهاد در حال انجام شدن است.

(ع الف) یکی از رؤسای سابق کانون وکلای دادگستری مرکز به سبب نقض مقررات دانشگاه آزاد اسلامی به 2 سال انفصال موقت محکوم شد.

مرد شیطان صفت که یک دختر 15 ساله را در غرب تهران هدف آزار و اذیت قرار داده بود، دستگیر شد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه از استراتژی جامع عدلیه در مبارزه همه‌جانبه با جرائم خشن خبر داد و تأکید کرد: همه دستگاه‌های ذی‌ربط به خط شده‌اند تا با هم‌افزایی از مقوله امنیت اجتماعی صیانت کنند.

مدیرعامل انجمن یوزپلنگ ایرانی گفت: با طی شدن روالی عادی در بهترین حالت می‌توان جمعیت یک گونه که شرایط مساعدی دارد را حفظ کرد و نمی‌توان سرنوشت گونه‌ای مانند یوزپلنگ که در لبه پرتگاه انقراض قرار دارد را تغییر داد.

از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در منطقه 12 تهران رونمایی شد.

آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته اعلام شد.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: طبق طرحی که در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مصوب و به‌زودی به صحن راه می‌یابد، ساعات کاری معلمان غیردولتی مانند ساعات کاری مدارس دولتی می‌شود.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: 77.5 درصد رتبه‌های برتر کنکور از مدارس دولتی هستند! یعنی دانش‌آموزان مدارس سمپاد.

وزیر گردشگری فرانسه با اشاره به ترسیم چشم‌انداز این کشور در راستای جذب 100 میلیون گردشگر خارجی تا پایان سال جاری گفت: مطابق داده‌های آماری از میزان ورود گردشگران خارجی به فرانسه از ابتدای سال تاکنون، رسیدن به این آمار دور از ذهن نیست!