سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزیر برنامه‌ریزی پاکستان گفت: کشورهای غربی مسئول وقوع تغییرات اقلیمی و تشدید سیل هستند و به همین دلیل باید مسئولیت کمک به سیل‌زدگان پاکستان را بر عهده بگیرند.

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی از تلاش مجلس برای بازنگری در قانون مدیریت پسماند و پایان دادن به فعالیت مافیای پسماند خبر داد و گفت: عواملی در بدنه شهرداری‌ها با شبکه‌های پسماند داد و ستدهای غیرقانونی دارند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی جزئیات جدید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری اعلام کرد.

سازمان حج و زیارت در خصوص وضعیت زائران کشورمان در کشور عراق با توجه به شرایط کنونی این کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

شهردار منطقه 14 از تسریع در ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن و شناسایی و ایمن‌شدن 9 ساختمان پرخطر در منطقه خبر داد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه‌های سازمان برای ایجاد اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته حفاظت از محیط زیست می‌گوید.

به دنبال سخنرانی مقتدی الصدر که در آن به معترضان ضرب الاجل یک ساعته برای ترک منطقه الخضراء را داده بود، ممنوعیت آمدوشد در عراق برداشته شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

عوامل مختلفی می‌توانند بر سلامت مغز ما اثر منفی بگذارند که حذف این عوامل باعث ارتقای عملکرد مغز و پیشگیری از برخی بیماری‌ها می‌شود.

سرپرست اداره‌کل مستمری‌های سازمان تأمین اجتماعی با تشریح علل عدم اجرای "قانون بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران"، گره کار بازنشستگی پیش از موعد خبرنگاران را عدم پرداخت 4 درصد توسط کارفرمایان مربوطه دانست!

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران آمار نوزادان رها شده طی سال‌های 99، 1400 و در 5 ماهه 1401 را اعلام کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان، فردا تا ظهر میزبان زائرانی هستیم که هم‌اکنون در مرز مهران استقرار دارند؛ اما لازم است که این عزیزان به استان‌های خود برگردند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در پایان شهریورماه و با بازگشایی مدارس افزایش 30 درصدی ترافیک شهری را پیش‌بینی می‌کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه پرونده‌ای در خصوص اختلال اخیر در اینترنت به دادسرا ارجاع نشده است، آخرین وضعیت پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: در سال 1400تعداد 107 فرزند در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) به خانواده ها واگذار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: برای اسکان موقت زائرانی که برای سفر به عراق به مرزهای این استان مراجعه می‌کنند، ظرفیت 5 میلیون نفری در نظر گرفته شده است.