سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در پایان شهریورماه و با بازگشایی مدارس افزایش 30 درصدی ترافیک شهری را پیش‌بینی می‌کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه پرونده‌ای در خصوص اختلال اخیر در اینترنت به دادسرا ارجاع نشده است، آخرین وضعیت پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی را تشریح کرد.

مدیر بهزیستی شهرستان ری گفت: در سال 1400تعداد 107 فرزند در شیرخوارگاه حضرت رقیه (س) به خانواده ها واگذار شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان گفت: برای اسکان موقت زائرانی که برای سفر به عراق به مرزهای این استان مراجعه می‌کنند، ظرفیت 5 میلیون نفری در نظر گرفته شده است.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: در 5 ماهه گذشته از سال 1401، حدودا 150 نوزاد در قالب فرزندخواندگی به خانواده‌ها واگذار شده است.

سخنگوی قوه قضائیه از صدور حکم متهمان پرونده متروپل آبادان خبر داد.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: از دستگیری 80 هزار اتباع غیرمجاز در نقطه صفر مرزی خبر داد.

جمعی از شکات پرونده کثیرالشاکی "ریگان خودرو" با رئیس کل دادگستری استان تهران دیدار کردند. در این دیدار اعلام شد؛ پرونده "ریگان خودرو" بررسی ویژه می‌شود.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 822 تبهکار در طرح رعد پلیس پیشگیری توسط ماموران کلانتری خبر داد.

موشک غول پیکرSLS ناسا که دیروز قرار بود یک کپسول بدون خدمه را در قالب مأموریت آرتمیس 1 به کره ماه بفرستد، به دلیل مشکلی که در یکی از موتورهای اصلی موشک شناسایی شد، متوقف شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: قبل از شروع به کار دولت سیزدهم به‌رغم پرداخت وجه به "کواکس" هیچ واکسنی برای ما ارسال نشده بود و واکسن به یک مسئله سیاسی تبدیل شده بود و عده‌ای آن را به FATF گره زده بودند.

نخستین فراخوان ستاد مردمی خادم منتظر منتشر شد.

میانگین تعداد موارد بستری و فوتی مبتلا به کرونا در کشور روند کاهشی پیدا کرده اما در هفته گذشته چهار استان کشور همچنان شاهد افزایش تعداد بیماران بستری با تست مثبت کرونا بوده‌اند.

اعزام کاروان‌های زیارتی به عراق در پی ناآرامی‌های داخل این کشور متوقف شد.

عضو هیئت مدیره انجمن داروسازان تهران با اشاره به دو عامل مهم در بروز کمبودهای دارویی، به ارائه پیشنهاداتی برای کاهش این کمبودها پرداخت.

دبیر ستاد ملی سیاست‌گذاری و مدیریت پدیده گرد و غبار سازمان محیط زیست گفت: حدود 5 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی آبی و دیم کشور به کانون‌های خیزش گرد و غبار تبدیل شده است.