سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست ضمن اشاره به به‌روزرسانی فهرست گونه‌های حمایت و حفاظت‌شده و در معرض خطر انقراض کشور گفت: بر اساس فهرست منتشره بیش از 100گونه مهره‌دار در فهرست در "معرض خطر انقراض" قرار دارند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از فعالیت گشت‌های ویژه پلیس و تشدید اقدامات مقابله‌ای با مجرمان جرائم‌خشن خبر داد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: با مساعدت سازمان وظیفه عمومی و هماهنگی با پلیس گذرنامه، مشمولان متولد فروردین تا پایان شهریورماه سال 1383 می‌توانند مجوز خروج از کشور را از سامانه مرزی پلیس گذرنامه دریافت کنند.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا از افزایش فعالیت مراکز و مراجع صدور گذرنامه خبر داد.

شرور معروف محله "جنت‌آباد" بازداشت و راهی زندان شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت‌های خشن در مجموعه قضائی استان تهران در راستای پیگیری دستور ریاست قوه قضائیه خبر داد.

قائم‌مقام بنیاد نخبگان، الگوسازی از مفاخر بومی را امری گفتمان‌ساز در حوزه نخبگان دانست و گفت: بنیاد ملی نخبگان آماده است در زمینه الگوسازی از مفاخر بومی و ایجاد فضای نخبگانی در کشور با همه هنرمندان و اصحاب رسانه همکاری کند تا این مهم محقق شود.

3 مرد جوان برای اخاذی و دریافت 2 میلیارد تومان پول، اقدام به آدم‌ربایی یک مرد میانسال کردند.

بنیاد ملی نخبگان با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری دانش‌آموختگان برتر، تسهیلات جذب استعدادهای برتر و نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را اعطا می‌کند.

با حکم معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد آقاسی به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها انتخاب شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با استقبال از عزم صندوق بازنشستگی فولاد در فسادستیزی گفت: صندوق فولاد دیگر حیاط خلوت نیست و با رانت‌خواری و بریز و بپاش‌هایی که از قبل بوده به شدت مقابله کرده است.

روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری طی اطلاعیه‌ای آخرین مهلت تحویل اسناد جبران هزینه خسارت درمان سال 1400 بازنشستگان را اعلام کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

همزمان با هفته گرامی‌داشت دولت، تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی امضا شد.

باغ‌داران بریتانیایی می‌گویند گرما و خشکی بی‌سابقه در بریتانیا به حدی رسیده که در صورت تداوم می‌توان محصولاتی چون انجیر، انار و هندوانه را بیرون از گلخانه عمل آورد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان با اشاره به آتش‌سوزی هورالعظیم گفت: عدم تأمین حق‌آبه داخلی از طرف ما و خارجی از طرف عراق علت آتش‌سوزی‌های متمادی در هورالعظیم است.