چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیر آسایشگاه کهریزک با اشاره به راه‌اندازی اپلیکیشن "ناجی 24" گفت: این اپلیکیشن در قالب ارائه خدمات به سالمندان در منزل راه‌اندازی می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شورای شهر برنامه مدونی برای رفع معضلات فرهنگی و اجتماعی شهر تهران دارد، گفت: به دنبال بهبود شاخص‌های کلان اجتماعی فرهنگی تهران هستیم.

یک متخصص مرمت آثار تاریخی مداخلات بی‌رویه و منفعت طلبانه انسان در طبیعت بدون توجه به خواص جغرافیایی هر منطقه و توسعه ناهمگن و نامتوازن شهری در سایه بی‌توجهی به ظرفیت‌های میراث فرهنگی و فناوری‌های بومی را زمینه‌ساز بسیاری از بحران‌ها در کشور دانست.

معاون امور مطبوعاتی به‌همراه مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با حضور در تحریریه 3 رسانه، با خبرنگاران این رسانه‌ها به نمایندگی از همه خبرنگاران کشور به گفتگو نشستند.

جانشین معاون خدمات شهری و محیط زیست سازمان بازرسی شهرداری تهران از بررسی وضعیت عملکردی 294 میدان و بازار میوه و تره‌بار بر اساس پیام‌های شهروندان در سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137) خبر داد.

والدین با توجه به آلودگی گسترده پارک‌ها و بوستان‌ها در شهرهای مختلف کشورمان به "بمب‌های انگلی" ناشی از حضور سگ‌ها باید به شدت مراقب سلامت کودکان خود در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌های خطرناکی مانند "کمپیلوباکتریوزیس" باشند!

نخستین قطار و راه‌آهن معلق مگلو چین در 9 آگوست 2022 در شهرستان Xingguo، شهر Ganzhou استان جیانگشی چین آزمایشی انجام شد.

سرپرست دفتر حفاظت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست در خصوص مشاهده پلنگ در پارک ملی توران گفت: در این پارک دشت‌ها و مناطق کوهستانی وجود دارد و با توجه به مساحت بالای آن احتمال تعارض پلنگ و یوزپلنگ وجود ندارد.

رئیس پلیس فتا فراجا از کشف کلاهبرداری 9 هزار و 230 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: در این خصوص 6 نفر که به متهم اصلی در امر خرید و فروش املاک کمک می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

فرمانده سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ از احداث کارخانه یخ‌سازی در شهر نجف و تأمین آب خنک برای زائران اربعین حسینی خبر داد.

چین روز سه شنبه موشک حامل CERES-1 Y3 خود را از مرکز پرتاب ماهواره Jiuquan در شمال غربی چین به فضا پرتاب کرد و سه ماهواره را به مدار برنامه‌ریزی شده فرستاد که کاربرد آنها سنجش از دور است.

یک پژوهشگر حوزه فرهنگ و ارتباطات، بر ضرورت توجه به کارکرد رسانه کنشگری والا مبتنی بر "ذکر" تأکید کرد.

نشست مدیران پژوهشگاه ژنتیک با دارندگان مدال‌های طلا و نقره کشوری و جهانی المپیاد در رشته‌های سلول‌های بنیادی، زیست‌شناسی و شیمی برگزار شد.

رئیس فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس گفت: 2 نوع نگاه متفاوت نسبت به ساماندهی و چارچوب‌بندی فضای مجازی در مجلس وجود دارد و به دنبال طراحی مدلی هستیم که هم بشود آن را اجرا کرد و هم مردم اقناع شوند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی و شرکت‌های وابسته آن در مجلس به زودی کلید می‌خورد.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس درباره علت تأخیر صورت گرفته در اعلام نتایج آزمون وکالت فوق‌العاده مرکز وکلا، کد قابل تاملی را داده است؛ اینکه "اعضای هیئت نظارت مرکز وکلا با ارائه تفسیر شخصی خود از قانون، همچنان مانع اعلام نتایج آزمون شده‌اند!"