چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در ادامه سریال خشکاندن درختان کهنسال در تهران؛ 9 اصله درخت با بُن 90 سانت در خیابان کاج منطقه 6 از سوی مالک در سال 97 خشکانده شده و حالا معاون خدمات شهری منطقه 6 از احتمال صدور جریمه 3 میلیارد تومانی برای فرد متخلف خبر داد.

یک پژوهشگر حیات وحش و فعال محیط زیست با ابراز تأسف از سانحه تصادف منجر به تلف شدن توله یوز آسیایی در محور میامی - عباس آباد، افزایش دوربین‌های نظارتی کنترل سرعت در زیستگاه توران در این محور را خواستار شد.

در حالیکه کارنامه داوطلبان کنکور امسال همزمان با اعلام نتایج، صادر شده اما برخی داوطلبان کنکور از عدم صدور کارنامه خود خبر می‌دهند! سازمان سنجش به این داوطلبان گفته که کارنامه شما باید بررسی شود بنابراین یک ماه صبر کنید!

شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان از میان داوطلبان کنکور 1401 اعلام شد.

معاون وزیر و رئیس سازمان ثبت احوال کشور از تسریع در ارائه خدمات مربوط به امور هویتی شهروندان در مناطق سیل‌زده خبر داد.

بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور از بخش‌های مختلف استادیوم 100 هزار نفری آزادی بازدید کرد و وضعیت ایمنی این ورزشگاه را مورد بررسی قرار داد.

برنده جایزه حقوق بشر اسلامی گفت: ایران از نخستین کشور‌هایی بود که ما را پذیرفت و ما هرگز حمایت‌های ایران را در حمایت از نهضت آزادی آفریقای جنوبی فراموش نمی‌کنیم.

پُل طبیعت تهران همزمان با فرا رسیدن تاسوعا و عاشوراس حسینی به رنگ سرخ در خواهد آمد.

سرپرست دفتر حفاظت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: به دلیل اینکه توله یوزپلنگ تلف شده از ناحیه لگن آسیب جدی دیده است، هنوز نمی‌توان جنسیت آن را مشخص کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مدیر پایگاه میراث جهانی شوش از انتقال اشیای گور پیش از تاریخ چگاسفلی (خاتون) به موزه شوش خبر داد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با موافقت شورای پول و اعتبار، سقف وام اشتغال مددجویان و نیازمندان در رشته‌های شغلی مشخص، به 300 میلیون تومان افزایش یافت.

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر شهنام عرشی را به عنوان سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر این وزارتخانه منصوب کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: 175 دستگاه اتوبوسی که از ایران خودرو دیزل تحویل گرفته شد با همه نواقص در حال فعالیت است که متأسفانه خرابی اتوبوس‌های ایران خودرو دیزل زیاد است.

یک فروچاله عظیم به عمق 64 متر و مساحتی به ابعاد یک زمین تنیس، در شیلی ایجاد شده که کارشناسان فعالیت‌های معدنی را دلیل ایجاد آن می‌دانند.

معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مجالس امام حسین (ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود، گفت: نباید در عزاداری‌ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، چرا که گاهی مواقع اتاق فکر انگلیس و دشمن برای مجالس عزاداری برنامه‌ریزی می‌کند.