چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اینکه مبنای آغاز قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از ابتدای فروردین ماه امسال خواهد بود، گفت: تا یک ماه آینده نخستین پرداختی به پرستاران براساس تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انجام می‌شود.

مدیرعامل "شهربان" و "حریم‌بان" شهرداری تهران با اشاره به کاهش تعداد دستفروشان در سطح شهر تهران گفت: در گذشته تعداد این افراد 20 الی 30 هزار نفر بود که هم‌اکنون به حدود 5800 نفر رسیده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: خبرنگاران با تلاش‌های صادقانه خود اجازه ندادند که خبرهای کذب و دروغین، شایعه و حاشیه‌سازی‌ها امنیت و آرامش جامعه را به مخاطره اندازد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران نسبت به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در فلسطین واکنش نشان داد.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: برای تسهیل تردد و امنیت زائران در مرزها، دیپلماسی و هماهنگی‌های مرزی جمهوری اسلامی ایران و عراق در بالاترین سطح ممکن انجام شده است.

تازه‌ترین تصویر تلسکوپ فضایی هابل، قلب خوشه کروی NGC 6638 را در صورت فلکی قوس نشان می‌دهد. تلسکوپ فضایی هابل برای ثبت داده‌های این تصویر، از دو ابزار نجومی پیشرفته خود یعنی دوربین میدان عریض 3 و دوربین پیشرفته استفاده کرده است.

معاون وزیر دادگستری با بیان اینکه کودک کار مجرم نیست بلکه قربانی یک وضعیت است، گفت: جمع کردن کودکان کار، کارِ سختی نیست اما برای بعدش، برنامه و متولی نداریم!

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به انحراف در مدارس سمپاد گفت: مصوبه جدید کنکوری در یک ماراتن سه ساله، توان رقابت را از طبقات متوسط و محروم جامعه می‌گیرد.

سامانه انرژی تجدید‌پذیر در کارخانه نوآوری دانشگاه تهران رونمایی و بهره‌برداری شد.

مهلت انتخاب رشته کنکور 1401 از روز 17 مرداد ماه 1401 آغاز شده و تا پایان روز 22 مرداد ادامه دارد؛ در این موشن‌گرافی، روش انتخاب رشته مجازی توضیح داده شده است.

براساس آمار دست‌کم 8 یوزپلنگ ایرانی در محور عباس‌آباد میامی و در یک محدوده 30 کیلومتری تلف شده‌اند؛ علی‌رغم ثبت این آمار از تلفات گونه یوزپلنگ ایرانی متأسفانه هیچ نشانه‌ای از عزم مسئولین برای ایمن کردن این مسیر دیده نمی‌شود.

نفر نخست گروه هنر که نام او به عنوان تنها راه‌یافته مدارس دولتی به جمع برترین‌های کنکور مطرح است، در هنرستان هنرهای زیبا که ضوابط خاصی برای پذیرش دانش‌آموز دارد، تحصیل کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران از کشف پیکر آخرین مفقودی سیل فیروزکوه خبر داد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک از اهداء 400 رأس دام زنده در روز تاسوعا و عاشورا به آسایشگاه کهریزک خبر داد و گفت: امسال شاهد حضور گسترده هیئت‌های عزداری پس از دوسال وقفه به دلیل کرونا در این مجموعه بودیم.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

چراغ‌های برج میلاد به احترام شهدای کربلا و برپایی مراسم شام غریبان امشب 17 مرداد ماه تا ساعت 21:30 خاموش می‌شود.