چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

پیرمرد تهرانی در خانه خود با شال همسرش که چندی قبل فوت کرده بود، به قتل رسید.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه ایران اسلامی زمان شیوع ویروس کرونا و در مبارزه با این ویروس موفق عمل کرده است، گفت: در 6 سویه تاکنون 96 درصد ایرانیان واکسن نوبت اول و 86 درصد نوبت دوم را تزریق کردند.

دبیر شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی با بیان اینکه پذیرش کاردانی مامایی با دیپلم علوم انسانی ممکن است، گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجو با سوابق تحصیلی و بدون آزمون موافق نیست.

معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص 7 هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت برق خبر داد.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران با اشاره به رشد چشمگیر اهدای خون مردم 6 استان در اهدای خون در تاسوعا و عاشورای حسینی، از ادامه پویش نذر خون تا انتهای ماه صفر خبر داد‌.

بنا بر اعلام رئیس شورای اسلامی شهر تهران، دومین انتخابات هیئت رئیسه شورای ششم تهران روز یکشنبه 23 مردادماه جاری برگزار خواهد شد.

رئیس قوه قضائیه در یک جلسه سه ساعته به بررسی پرونده‌های مراجعان حضوری پرداخت. در این دیدار روند قضائی 10 پرونده کثیرالشاکی بررسی شد.

رئیس پژوهش‌گاه رویان گفت: پژوهشگاه رویان در حال حاضر میزبان 10 شرکت دانش‌بنیان فعال است که در تولید سلول‌های بنیادی، درمان بیماران فلج مغزی، درمان سرطان، تولید تانک‌های نیتروژنیِ نگهداری خون بند ناف و... به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده‌اند.

در نشست شورای هدایت استعدادهای درخشان، توافق‌نامه «حمایت از جذب استعدادهای برتر در رشته‌های اولویت‌دار کشور» با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امضا شد.

شهردار منطقه 22 از نصب تندیس سردار شهید حسین همدانی در بزرگراه شهید همدانی در روزهای آینده خبر داد.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام رشته‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 خبر داد.

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور اعمال خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا معوقات حقوق بازنشستگان از فروردین پرداخت خواهد شد یا خیر؟

بر اساس آخرین داده‌های UNWTO، گردشگری بین‌المللی در 5 ماه ابتدایی سال 2022 با آماری نزدیک به 250 میلیون گردشگر، بازگشت قابل ملاحظه‌ای را نسبت به دوران قبل از همه‌گیری ویروس کرونا تجربه کرده است که بیشترین رشد متعلق به اروپا و آمریکا است.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، از شناسایی یوز مادری که به همراه 4 توله در شمال محور جاده ترانزیت تهران به مشهد مشاهده شد، خبر داد.

رئیس‌جمهور در حکمی دکتر "محمدرضا حسنی آهنگر" را به عنوان عضو هیئت امنای بنیاد ملی نخبگان کشور منصوب کرد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.