چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بهزیستی با بیان اینکه 13 دستگاه کشور همکار هستند تا مسئله کودکان کار را رفع کنند؛ از فعالیت 100 مرکز در سراسر کشور برای پذیرش و ساماندهی این کودکان خبر داد.

یک ایرانی مقیم کشور بحرین درباره حقوق بشر در این کشور کوچک عربی گفت: با یک پیامک من و شوهرم را سلب تابعیت کردند و به دختر نوزادمان مدارک هویتی ندادند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس انستیتو پاستور ایران گفت: برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی واکسن‌های "هپاتیت ب" و "ب‌ث‌ژ" انستیتو پاستور ایران به کشور ونزوئلا صادر شد.

روز گذشته سگی در روستای کلیدر نیشابور صاحب خود را کشت و همسر او را مجروح کرد.

سردار حاجیان، سخنگوی فراجا درباره رشد نجومی آمار سرقت‌ها در کشور در 12 سال اخیر گفت: در این باره علل متعددی وجود دارد؛ از جمله ضعف قانون!

پرستار پیروز گفت: برخلاف انتقاداتی که به دست‌آموز بار آمدن پیروز وارد است، پیروز به این نحوه بزرگ شدن نیاز دارد. این توله‌یوز از روز اول توسط انسان بزرگ شده و نگهداری آن نیاز به کمک انسان دارد، ضمن اینکه تحت هیچ شرایطی قرار نیست که به طبیعت بازگردد.

شهردار تهران از ایمن‌سازی 90 درصد از پله‌های برقی در پایتخت خبر داد.

ناوگان اتوبوسرانی تهران در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مدافع حرم تمهیداتی برای شرکت‌کنندگان این مراسم در نظر گرفته است.

یک دامپزشک حیات وحش گفت: "ماربورگ ابولا" و "هرپس دی ویروس" 2 مورد از کشنده‌ترین بیماری‌هایی هستند که می‌توانند از "میمون رزوس" به افرادی که این میمون را به عنوان حیوان خانگی انتخاب کرده‌اند، منتقل شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور نسبت به عدم رعایت نکات بهداشتی هسته‌ای در بیمارستان‌ها انتقاد کرد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از برنامه‌ریزی جهت اتصال 5 بیمارستان به شبکه متروی پایتخت از طریق تونل خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره پشت پرده ویدیوی منتشر شده از یک زن روی خودروی پلیس توضیح داد.

فوران آتشفشان تونگا در اقیانوس آرام جنوبی، توده عظیمی از بخار آب را به داخل لایه استراتوسفر زمین فرستاد که برای پر کردن بیش از 58 هزار استخر کافی است؛ ضمن آنکه این پدیده بر روی دمای جهانی زمین نیز تاثیرگذار است.

مدیر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی ضمن اعلام خبر راه اندازی قطار تهران - زنجان در روز هشتم محرم از هم‌وطنان درخواست کرد تا حتماً پیش از سفر به شهرهای پرتردد در تعطیلات تاسوعا و عاشورا نسبت به رزرو اقامتگاه و بررسی وضعیت جوی اقدام کنند.

معاون میراث فرهنگی در دو نامه جداگانه مراتب ثبت ملی مراسم روز عاشورای روستای مرزان به همراه 16 میراث فرهنگی ناملموس را به استاندار خراسان رضوی ابلاغ کرد.