چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

جلسات کارگروه‌های تخصصی ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات با محوریت «هوشمندسازی»، «ارتباطات»، «ماهواره» و «امنیت سایبری» به ریاست سید محمد کرباسی و با حضور اعضاء کارگروه‌ها برگزار شد.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا با بیان اینکه در دفاتر پلیس +10 تعداد 27 خدمت ارائه می‌شود اما در اپلیکیشن "پلیس من" 35 خدمت در خدمت مردم است، از اضافه شدن امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق اپلیکیشن "پلیس من" خبر داد.

جایگزینی تاکسی‌ها، اتوبوس‌ها و خودروهای شخصی بنزینی با خودروهای برقی ضرورتیست که در حال حاضر کسی نسبت به اهمیت آن، تردیدی ندارد اما چرا با این وجود، در عمل حرکت به این سمت بسیار کند بود؛ جواب این مسئله را با سخنگوی شورای شهر تهران در میان گذاشتیم.

ویژه برنامه های هفته ملی سلامت با شعار"خانواده و مردمی‌سازی سلامت حال خوب ساختنی است" در هفته اول اردیبهشت ماه (1 لغایت 7 اردیبهشت) در محلات منطقه 13 برگزار می‌شود.

همزمان با اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی قرار است زباله‌گردهای غیرمجاز جمع آوری و به ایستگاه مدیریت پسماند ارجاع داده شوند.

توافقنامه سازمان تاکسیرانی و شرکت مدیران خودرو برای جایگزینی 2 هزار دستگاه خودروی برقی با تاکسی‌های فرسوده شهر تهران امضا شد.

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، غرفه شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام قدرت نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.

دختر نوجوانی که هدف آدم‌ربایی قرار گرفته بود، توسط تیم جنایی آزاد شد و آدم‌ربا به چنگال قانون افتاد.

طبق برنامه‌ریزی‌های تعیین شده، اولویت فعالیت‌های اجرایی خط 6 متروی تهران در سال جاری، اتمام عملیات اجرایی 4 ایستگاه باقی مانده خط مذکور است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی 4 روز آینده از توقف در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری یکی از سرکردگان تبلیغ و فروش کوکائین از طریق فضای مجازی در شهر تهران، طی عملیات ضربتی موسوم به عملیات گاندو خبر داد.

معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.

سردار رادان فرمانده کل انتظامی در توئیتر صفحه‌ای ندارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که نانوحباب اثرات مثبتی در بهبود فرآیند فرآوری لبنیات دارد. کاهش مصرف انرژی در پمپاژ سیالات حاوی ذرات چربی و کاهش گرفتگی غشاءها از جمله مزیت‌هایی است که فناوری‌نانوحباب برای صنایع لبنی به ارمغان می‌آورد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: سرانه سلامت در شهر تهران با توجه به جمعیت شهر تهران در مقایسه با بسیاری از استانها در وضعیت مطلوب قرار ندارد.