پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

تابلوی پالایش و اعلام کیفیت هوای منطقه 17 در کنار یک پایانه اتوبوسرانی قرار گرفته و به همین دلیل آلاینده S02 در این منطقه بالاتر از سایر مناطق تهران است.

گردشگران چینی در پی لغو بسیاری از محدودیت‌های کرونایی در کشورشان، به سمت کشورهای آسیایی هجوم آورده‌اند؛ در حالی که بسیاری از کشورها به دلیل افزایش دوباره آمار کرونا در چین، قوانین محدودکننده‌ای را برای ورود آنان اعمال کرده‌اند.

با اقدامات قضائی صورت گرفته در پرونده کثیرالشاکی "کینگ مانی" مشکلات عمده یکی از املاک بزرگ شرکت بادران با ارزش بیش از 3 هزار میلیارد تومان برطرف و موجبات رد مال در آینده برای شکات فراهم شد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: بودجه هیچ سازمانی به اندازه قوه قضائیه ضعیف نیست و لازم است در قانون برنامه هفتم و قانون بودجه فکر اساسی در مورد آن شود.

معاون بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در تشریح آخرین اقدامات قوه قضائیه در پیگیری پرونده ترور شهید سلیمانی گفت: 94 متهم پرونده آمریکایی هستند.

یکی از مراکز مهم، حساس و جذابی که در موضوع تورهای علمی می‌تواند به عنوان جامعه هدف انتخاب شود، مراکز مربوط به صنعت هسته‌ای کشور است؛ با وجود اراده مدیران سازمان مبنی بر برگزاری تورهای علمی در مراکز هسته‌ای، هنوز این مهم تحقق نیافته است!

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح گفت: هیچ سربازی بدون کسب مهارت از نیروهای مسلح ترخیص نخواهد شد.

در آن مدت به دلیل مصرف قرص‌هایی که بیش از اندازه مصرف می‌کردم با خودم هم دعوا داشتم و روز حادثه، مقتول نزاع را آغاز کرد و...

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایران برای زنده ماندن انسانیت در جهان تلاش می‌کند و جامعه جهانی حداقل باید به صورت مالی هزینه این اقدامات را بپردازد؛ چرا که ایران در مسیر ترانزیت موادمخدر قرار دارد و بیشترین کشفیات در این حوزه نیز از آن کشورمان است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در میادین میوه و تره‌بار تهران کاهش یافت.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی سالروز شهادت سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" و روز جهانی مقاومت را گرامی داشت.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بر اساس آخرین شاخص سازمان جهانی مالکیت معنوی، جایگاه ایران از رتبه 67 در سال 2020 به رتبه 60 در سال 2021 و در نهایت به رتبه 53 در سال 2022 ارتقا یافته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران پیرامون معضل آلودگی هوای تهران و سیاسی شدن این موضوع گفت: استفاده سیاسی از مسئله آلودگی هوا که امری وابسته به منافع عمومی است عملی غیراخلاقی است، چرا شهردار سابق تهران به دلیل آلودگی هوا استیضاح نشد؟!

روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان گرامی جهت شرکت در این مراسم که در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، خبر داد.

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: علی‌رغم اینکه طالبان ممنوعیت کشت خشخاش را اعلام کرده است اما براساس اعلام رسمی سازمان ملل، سطح زیرکشت موادمخدر در افغانستان حدود 16 درصد افزایش داشته و این نشان می‌دهد که باید تلاش‌ها گسترده‌تر شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 14 دلال ارز در پایتخت خبر داد.