پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با اجرای زوج و فرد در مقابل درب منازل برای کاهش آلودگی هوای پایتخت، توسعه پارک حاشیه‌ای، پیاده‌سازی و اجرای مدهای مختلف حمل و نقل در پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: مردم سرمایه جمهوری اسلامی ایران هستند اما در حال حاضر عده‌ای در کشور ناخواسته و با کج سلیقه‌گی این سرمایه را هدف گرفته‌اند.

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره تنظیم لایحه محرومیت افراد بیسواد از دریافت خدمات اجتماعی در مجلس و سرنوشت آن توضیح داد.

روابط عمومی برج میلاد اعلام کرد: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی برج میلاد به یاد این شهید بزرگوار در لحظه و ساعت شهادت ایشان، خاموش خواهد شد.

سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش درباره صدور احکام رتبه‌بندی بازنشستگان سال 1400 توضیحاتی داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا از اجرای 6 طرح مبارزه با شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و هرمی در سراسر کشور طی 9 ماه امسال خبر داد و گفت: 372 پرونده مربوط به شرکت‌های هرمی در سراسر کشور رسیدگی شد.

محققان دانشگاه تهران با همکاری دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و پژوهشگاه مواد و انرژی موفق شدند نخستین "آسیاب هیبریدی" را طراحی و به مرحله تجاری‌سازی برسانند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا گفت: بر اساس قانون مشاغل سخت و زیان‌آور، 23 درصد حق بیمه را کارفرما و 7 درصد را روزنامه‌نگار یا خبرنگار باید پرداخت کند اما اکثر کارفرمایان رسانه‌ای 23 درصد را نمی‌پردازند و به این دلیل، بازنشستگی 20 ساله خبرنگاران ممکن نمی‌شود

معاون محیط زیست انسانی اداره کل محیط زیست تهران توضیحاتی را درباره آلایندگی بیشتر مناطق جنوب و جنوب غربی تهران نسبت به شمال شهر ارائه کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هنوز قیمت حج تمتع 1402 مشخص نشده گفت: قطعاً حج آتی دو نرخی است چراکه حدود 37 هزارنفر از ثبت‌نام‌کنندگان باقیمانده سال 99 که پول پرداخت کرده و در اولویت اعزام هستند، با مبلغ پرداخت شده اعزام می‌شوند.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: آخرین وضعیت کرونا در دنیا و ایران نشان داد که در هفته های گذشته، میزان ابتلا و مرگ و میر بر اثر زیرسویه های اُمیکرون در اکثر کشورهای دنیا، بدون تغییر بوده است؛ "موج هشتم کرونا" تا روزهای پایانی امسال پیش‌بینی می‌شود.

دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ارتباطات و مطالبات مردمی از پیگیری برای راه‌اندازی بستر آنلاین پیگیری مطالبات با عنوان "شهروند پلاس" خبر داد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به تاثیر جزئی تعطیلی مدارس بر ترافیک شهر گفت: حجم ترددهادر معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش و سنگین گزارش می‌شود‌.

رئیس قوه قضائیه گفت: مشغله شهید سلیمانی زیاد بود، اما همیشه خودش برای پیگیری امور خانواده شهدا حاضر می‌شد و نسبت به خانواده شهدا عنایت ویژه داشت.

دومین جشنواره ملی "من فناوری هسته‌ای هستم" به همت سازمان انرژی اتمی ایران، وزارت آموزش و پرورش و نیز پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای برگزار می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، جزئیات طرح انتظامی ترافیکی گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی را اعلام کرد.