پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان ثبت با بیان اینکه قانون تسهیل صدور مجوزها ماده 5 قانون دفاتر اسناد را نسخ کرده است، چرایی شرکت "قضات، وکلا و تجار و مشاغل ممنوعه" در آزمون سردفتری 1401 را توضیح داد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت‌: راننده و هر دو سرنشین پژو 207 به علت سرعت زیاد و واژگونی در بزرگراه خرازی فوت کردند‌.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد و 24 ایستگاه سنجش هوای پایتخت در "وضعیت قرمز" است.

بخش عظیمی از تعمیرات "تونل کانی سیب" نیز انجام شده و این تونل آماده است تا همزمان با آغاز دهه فجر، در فاز اول مقدار 300 میلیون متر مکعب را به دریاچه انتقال دهد و در فاز دوم نیز 200 مترمکعب آب وارد دریاچه ارومیه شود.

بوی تعفن مشکوک از یک خانه در منطقه الهیه توسط همسایه‌ها به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد و ماموران کلانتری محله راهی محل حادثه شدند...

مرد جوان در جریان یک درگیری در جنوب تهران با ضربات بی‌امان چاقو به قتل رسید.

نماینده تالش، رضوان شهر و ماسال در مجلس با تاکید بر اهمیت تقویت بودجه هلال احمر برای پاسخ به حوادث، سوانح و بحران‌ها تاکید کرد: ناوگان امدادی هلال احمر با بحران فرسودگی مواجه است.

محققان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت هوا و فضا موفق به ساخت سامانه شبیه‌ساز خلبانی جنگنده‌ها شدند. این شبیه‌ساز با هزینه 2 میلیارد تومان طراحی و ساخته شده است.

استخدام پرستاران طرحی و تمدید طرح مدافعین سلامتِ تعدیل شده در دوران شیوع کرونا در دستور کار ستاد ملی کرونا قرار گرفت.

موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به منظور تمهیدات حفاظت پیشگیرانه و انجام عملیات سم‌پاشی و دفع آفات، از این هفته به صورت مقطعی تعطیل خواهند بود.

بنابر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی، مدارس شهر تهران در تمام مقاطع تحصیلی یکشنبه و دوشنبه 11 و 12 دی هم تعطیل خواهد بود و کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت "سردار دل‌ها" با اکران‌های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره‌های موضوعی خبر داد.

با حکم معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، سرپرست مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری منصوب شد.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: براساس ارزیابی انجام شده و مصوبه بیست و سومین شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان، مجوز دائم چهار سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی صادر شد.

با حکم رئیس سازمان بهزیستی کشور، محمد نصیری به عنوان مدیرکل بهزیستی استان تهران منصوب شد.

ستاد حقوق بشر به منظور حفظ و ارتقاء هر چه بیشتر حقوق زنان، در خصوص لایحه "ارتقای امنیت و پیشگیری و حمایت از زنان در برابر آسیب‌ها" پیشنهاداتی را به کمیسیون اجتماعی و هیئت رئیسه مجلس ارائه داد.