جمعه 28 اردیبهشت 1403

اقتصادی خبرگزاری تسنیم

اقتصادی خبرگزاری تسنیم

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد 348 واحدی روبرو شد.

درحالی روند رو به رشد قیمت پلاستوفوم ادامه دارد و هر بلوک آن به حدود 500 هزار تومان رسیده که به دلیل کمیاب شدن این نهاده، کارگا‌های ساختمانی در تعطیل شدن، هستند.

رئیس سازمان بورس سه فاکتور اصلی نجات صنعت خودرو را تشریح کرد.

رئیس شورای اقتصاد سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه نظام برنامه ریزی برنامه هفتم مسئله محور است و متفاوت از دوره های قبل خواهد بود، گفت: آسیب شناسی برنامه ششم در حوزه بهبود محیط کسب و کار نشان می دهد که ضمانت اجرایی خوبی دیده نشد.

روزنامه آلمانی اشپیگل گزارش داد که سوئیس ممکن است اولین کشوری باشد که استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی (EVs) را به منظور تضمین امنیت انرژی در زمستان امسال محدود می‌کند.

درحالی قرار بود فروش فوق‌العاده سایپا از ساعت 11 امروز آغاز شود که سایت این خودروساز دچار اختلال شده است.

برنامه افزایش ظرفیت تولید برق برای تابستان 1402، اخیرا مورد بازنگری قرار گرفته و مجموع برنامه از 7787 مگاوات، به 7889 مگاوات ارتقا یافته است.

نماینده کارگران در شورای عالی کار با اشاره به اینکه پیش نویس بحث ماده 7 قانون کار تهیه شده و در شورای عالی کار در حال بررسی است، گفت: در جلسه قبلی شورا تعیین شد که این پیش نویس نیازمند بررسی بیشتر است.

ایران‌خودرو از امروز (شنبه12 آذرماه) طرح فروش فوری آریسان 2 دوگانه‌سوز (آریسان‌های توسعه‌یافته) را آغاز می‌کند.

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای 18عیار هر گرم یک میلیون و 570 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 17 میلیون و 350 هزار تومان است.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: تولید گندم کشور در سال گذشته زراعی به بیش از 10 میلیون تن رسید که 7 میلیون و 160 هزار تن آن توسط این شرکت در قالب خرید تضمینی از کشاورزان خریداری شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران با بیان"کیفیت زندگی در شهر پردیس پایین است" گفت: بسیاری از برج‌ها در طبقات محدودیت تامین آب دارند.

معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران از رفع شدن مشکل ترخیص 4.7 میلیون تن نهاد های دامی باقی مانده در گمرک خبر داد و اظهار داشت: نیازمند تعداد بیشتری کامیون برای حمل این نهاده ها به کشور هستیم.

شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از 50هزار واحد افزایش را طی 166 روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

سازمان فضایی ایران برای استقرار بالن مخابراتی در مناطق زلزله‌زده بندر کنگ اعلام آمادگی کرد.

شاخص بورس در جریان معاملات هفته گذشته با رشد 7184 واحدی به کار خود پایان داد.