چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس یک درصد مالیات سالیانه برای خودروهای لوکس در نظر گرفتند که شامل خودروهایی با قیمت بیش از 3 میلیارد تومان می‌شود.

مسئول ایثارگران سپاه گفت: اکنون شدیداً به دنبال آن هستیم؛ پاداش پایان خدمت جانبازان را پرداخت کنیم که برای حدود 12 هزار نفر این مبلغ پرداخت شده است.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سازوکار مالیات پزشکان شاغل در مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، وابسته به نهادهای عمومی، نیروهای مسلح، خیریه‌ها و شرکت‌های دولتی را مشخص کردند.

رئیس مجلس ضمن تسلیت شهادت یکی از آتش‌نشانان در عملیاتی در خیابان بهار، گفت: سازمان آتش‌نشانی تهران نشان داد که در حوادث تا پای جان در حفظ جان شهروندان تلاش می‌کند.

دانشگاه جامع علمی‌کاربردی و دانشگاه علم و صنعت ایران به منظور شناسایی و استفاده صحیح از ظرفیت‌های علمی نخبگان و استعدادهای برتر در راستای توسعه همه جانبه کشور تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه‌ای را امضا کردند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اسامی 13 نماینده متاخر و غایب جلسه علنی امروز مجلس را قرائت کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: حدود 199 هزار واحد مسکونی برای کارکنان نیروهای مسلح در مراحل مختلف ساخت است و امروز نیز مراسم کلنگ‌زنی 31 هزار واحد مسکونی برگزار می‌شود.

در دوره‌ای که آمریکایی‌ها پروازهای ایران به سوریه را در عراق می‌نشاندند، حاج قاسم گفت: اگر بخواهد مشکل هوایی برای من پیش بیاید و ما را بخواهند به تل‌آویو ببرند یا در هر کشور دیگری بنشانند، من تسلیم نمی‌شوم و تا آخرین فشنگ می‌جنگم.

نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی با حضور نمایندگان دستگاههای ذیربط برگزار شد.

وزیر دفاع گفت: آماده انتقال تجربیاتمان به عراق برای به خودکفایی رسیدن صنایع نظامی این کشور هستیم.

نمایندگان مجلس در ادامه بررسی بخش درآمدی بودجه 1402 کل کشور، میزان جریمه مشترکان پرمصرف آب شرب در سال آینده را تعیین کردند.

نمایندگان مجلس مشترکان برق روستایی و عشایری مجاز و برق چاه‌های کشاورزی مجاز را از پرداخت عوارض برق مصرفی معاف کردند.

با مصوبه نمایندگان مجلس، برای حمایت از سهامداران خرد در بازار سرمایه 150 هزار میلیارد ریال از سهام دولت در شرکت ها در اختیار صندوق تثبیت بازار سرمایه قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور در حکمی «سکینه سادات پاد» را به عنوان مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی منصوب کرد.

یکی از ماموریتهای اساسی نتانیاهو به گروسی (پس از بازگشت وی به مسند قدرت در تل آویو)، هدایت معادله "اعمال فشار حداکثری به ایران"در عین "جلوگیری از احیای برجام" است.

رزمایش پدافند هوایی ارتش و سپاه از امشب با هماهنگی کامل شبکه یکپارچه پدافند هوایی آغاز می‌شود.