چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در پاسخ به ادعای مطرح شده از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اینکه مجلس از صبح 400 هزار میلیارد تومان مغایرت تصویب کرده است، گفت: این ادعا صحیح نیست و می‌دانیم که اگر سقف بالا برود تورم ایجاد می‌شود.

با انتشار تصویر خروج سامانه پدافندی سوم خرداد در جریان رزمایش مدافعان آسمان ولایت 1401، تونل‌های زیر زمینی سامانه‌های موشکی پدافندهوایی رونمایی شد.

انقلاب نمی‌تواند فقط حضور سیاسی داشته باشد اما حضور معرفتی نداشته باشد و ساختارها و سازمان های فکری‌اش خانه تیمی اندیشه‌های مدرن باشد. اگر اینطور شد از درون خورده می‌شود و از بین خواهد رفت.

نمایندگان مجلس نرخ مالیات سیگارهای تولید داخل و وارداتی را به ترتیب 50 تومان و 800 تومان تعیین کردند.

در اولین روز از رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 1401، عملیات آفندی و پدافندی جنگ الکترونیک و سایبری بر روی سامانه‌های پدافند هوایی با موفقیت تمرین شد.

ملاقاتهای صریح تر و ابراز مواضع صریح تر مقامات آمریکایی در خصوص برجام و احیای روند مذاکرات، نشات گرفته از انتقال بازی از حوزه دیپلماسی پنهان به دیپلماسی آشکار است.

رئیس مجلس گفت: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان را در زمینه مسمومیت دختران دانش‌آموز دریافت کرده‌ام، ضمن اینکه ظهر امروز جلسه‌ای با وزیر و کمیسیون مربوطه در این زمینه برگزار می‌کنیم.

«در جهان مدرن، هراس مقدس و خوف اِجلال که راه انسان را به سوی حقیقت می‌گشاید، از میان رفته و جای آن را شادی‌ها و سرگرمی‌های پوچ گرفته، تا آنجایی که زندگی آن چیزی شده که انسان همواره با آن سرگرمی‌ها می‌خواهد از خود فرار کند.»

درگیری‌های ضدانقلاب در تجمعات اخیرشان به خصوص در تجمع بروکسل به قدری بود که بی‌بی‌سی فارسی نتوانست از آن‌ها چشم‌پوشی کند و اقدام به انتشار گزارشی در مورد کتک‌کاری‌های تجزیه‌طلبان و سلطنت‌طلب‌ها کرد.

رئیس‌جمهوری در آیین پایانی جشنواره خوارزمی تاکید کرد که دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان، پژوهشگران و نخبگان حمایت خواهد کرد و از تمامی وزارتخانه‌ها خواسته شده تا ارتباط با علم و دانشگاه مورد غفلت قرار نگیرد.

نمایندگان مجلس به دولت مجوز دادند از طریق فاینانس طرح های نیروگاه های برق اتمی را تامین مالی کند.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا سقف معافیت مالیاتی و نرخ مالیات بر مجموع درآمدها را تعیین کردند.

سامانه‌های پدافندی «دزفول» نیروی هوافضای سپاه و «مجید» نیروی پدافند هوایی ارتش با موفقیت اهداف واگذار شده توسط شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور را منهدم کردند.

نماینده قم و سروستان در جلسه علنی امروز نسبت به مسئله مسمومیت دانش‌آموزان در چند شهر واکنش نشان دادند.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت خبر داد که رئیسی در پایان این هفته به بوشهر می‌رود و فاز 14 پارس جنوبی را افتتاح خواهد کرد.

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با معافیت مالیات بر درآمد اشخاص حقیقی تحت عنوان حقوق و مزایا تا سقف 10 میلیون تومان موافقت کردند.