یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: بروز اغتشاش و ناآرامی در کشور نه‌تنها منجر به حل‌وفصل مشکلات اقتصادی نمی‌شود بلکه زمینه فرار سرمایه و تشدید چالش های اقتصادی را فراهم می‌آورد.

در روزهای گذشته یکی از هواداران همجنس‌بازی مدعی شد که نیکا شاکرمی همجنس‌باز بوده است؛ ادعایی که به سرعت با واکنش خاله نیکا مواجه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان حفظ آثار ملی را تهیه و تدوین کرده‌اند که بنا بر حفظ آثار ملی کشور را دارد.

وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید تهران تاکید کرد: رسانه‌های دشمن نمی‌توانند با القای دروغ تهران و ایران را ناامن جلوه دهند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تا پایان سال طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی تصویب و ابلاغ و سال آینده همه کارگران ساختمانی تحت پوشش تامین اجتماعی قرار می‌گیرند.

رئیس مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور، قانون مانع زدایی از توسعه صنعت برق را ابلاغ کرد.

معاون آموزشی دانشگاه علمی کاربردی از آغاز فراخوان جذب مدرس در این مرکز آموزشی برای سال جاری خبر داد.

وزیر اقتصاد با تاکید بر اینکه دولت مشکلی برای تامین مالی طرح کالابرگ الکترونیک ندارد، گفت: طرح اختصاص کالابرگ پس از یک دوره آزمایشی، در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

رئیس سازمان فضایی طی حکمی حسین دلیریان را به عنوان سخنگوی این سازمان منصوب کرد.

رئیس جمهور در گفتگو با همتای قزاقستانی اظهار داشت: روابط تهران - آستانه همواره رو به پیشرفت بوده و امیدوارم تعاملات و مناسبات دو کشور در دوره جدید ریاست جمهوری جنابعالی بیش از پیش تحکیم شود.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با اتخاذ جنگ ترکیبی به دنبال بی ثباتی و ناامنی در کشور است؛ از احزاب، جریانات سیاسی و شخصیت‌ها خواست در برابر اغتشاشگران و برهم زنندگان امنیت کشور، موضع‌گیری روشن داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی از آیت‌الله شبیری زنجانی عیادت کرد.

رئیس‌جمهور کسب رتبه اول در منطقه و پانزدهم در دنیا در حوزه بهداشت و درمان را نشانه پیشرفت و بالندگی کشور دانست و گفت: کینه دشمنان از همین دستاوردهای عظیم ناشی شده و قطعاً برای آنها پذیرفتنی نیست که کشوری تحت تحریم به صادرکنندگان دارو نیز تبدیل شود.

حجت‌الاسلام طائب می‌گوید آیت‌الله تبریزی که از فقهای معاصر بود به درخواست نیروهای سپاه در آزمایشات موشکی سپاه حضور پیدا می‌کرد و بر لزوم تقویت توان دفاعی و موشکی تاکید داشت.

روابط عمومی دانشگاه تهران شایعه ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه را تکذیب کرد.