یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سیاسی خبرگزاری تسنیم

سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت روز بسیج برگزار شد.

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان از تیتر پرحاشیه روز پس از بازی با انگلیس عذرخواهی کرد.

رئیس جمهور روز گذشته به مناشبت هفته بسیج از یگان ویژه فاتحین تهران بزرگ بازدید کرد.

یک گروه هکری دقایقی پیش همزمان با شادی مردم ایران برای لحظاتی سایت خبرگزاری فارس را از دسترس خارج کرد.

فرمانده کل سپاه در پیامی پیروزی تیم ملی فوتبال در رقابت های جام جهانی را تبریک گفت.

پرویز امینی در یادداشتی پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ولز را تبریک گفت.

سیدحسن خمینی در پیامی به مناسبت پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت: از تیم ملی و بازیکنان بزرگش تنها همین بازی و نتیجه را می توان انتظار داشت.

رئیس جمهور در پیامی از اعضای پرتلاش و باغیرت تیم ملی فوتبال که شیرینی پیروزی را به کام مردم کشورمان نشاندند صمیمانه تشکر کرد.

رسیدگی به گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به سازمان همکاری شانگهای در دستورکار نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده قرار دارد.

رئیس مجلس با صدور پیامی پیروزی غرورآفرین و نمایش خیره‌کننده جوانان سرافراز تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر تیم ملی ولز در چهارچوب مسابقات جام جهانی 2022 قطر را تبریک گفت.

رسیدگی به بررسی طرح تشدید مجازات همکاری کنندگان با اقدامات کشورهای متخاصم علیه امنیت و منافع ملی در دستورکار این هفته اعضای کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح 2 فوریتی ایجاد معاونت راهبردی انرژی ذیل نهاد ریاست جمهوری در جلسات این کمیسیون خبر داد.

مشاور سخنگوی دولت با رد ادعای هک‌کردن حساب کاربری بهادری جهرمی در اینستاگرام از مسدودشدن آن خبر داد.

امام جمعه موقت تهران گفت: باتوجه به حوادثی که رخ داده بود، بخشی از هم‌وطنان بی‌گناه کشته و مجروح شدند، این اتفاق برای امام عزیزمان رنج‌آور بود، علی‌رغم تدابیر استانی، ایشان فرمودند که این هیات به استان برود و مسائل را بشنود و تدابیر تکمیلی ابلاغ کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج، پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی است و تفکر بسیجی در کشور ما حکمفرماست و ما امروز دارای یک ملت بسیجی هستیم.

نماینده اراک در مجلس گفت: امروز کمیته حقیقت‌یاب باید شکل بگیرد تا مقامات کشورهای غربی را در قبال حضور اتباع‌شان در عراق و سوریه و مشارکت آنها در کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم این کشورها پاسخگو کند.