جمعه 13 مهر 1403

تمرینات تیم فجر سپاسی شیراز پس از 80 روز آغاز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تمرینات تیم فجر سپاسی شیراز پس از 80 روز آغاز شد

شیراز - ایرنا - تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از حدود 80 روز وقفه بدون داشتن بازیکن کرونایی سه‌شنبه آغاز شد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: نتیجه آزمایش تمام بازیکنان ما در زمینه ابتلا به کرونا منفی بود از این رو تمرینات خود را آغاز کردیم.

داود مهابادی افزود: سه جلسه تمرین با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار کردیم و بازیکنان هم با روحیه خوبی در تمرینات شرکت دارند زیرا از خانه نشینی خسته شده بودند.

وی اضافه کرد: باشگاه تمام تمهیدات لازم را برای رعایت اصول بهداشتی فراهم کرده و ما هم تمرینات تیم را طوری طراحی کردیم تا فاصله های اجتماعی رعایت شود و بازیکنان نیز آسیب نبینند.

بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: بر اساس پروتکل ابلاغی قرار شده هر 6 روز یک بار بازیکنان تست کرونا بدهند تا مطمئن شویم که بازیکنی در این مدت به کرونا مبتلا نشده باشد.

مهابادی افزود: چون بازیکنان مدت زیادی از تمرینات گروهی دور بودند نمی شود به آنها فشار آورد زیر امکان آسیب دیدگی وجود دارد.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز افزود: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و مسابقات پنجم تیرماه 99 آغاز شود در این روز باید به مصاف تیم گل گهر البرز در شهر کرج برویم.

شانس صعود داریم

مهابادی با بیان اینکه فاصله تیم های بالای جدول به هم نزدیک است، اظهار داشت: ما هنوز شانس صعود داریم و تا آخرین بازی نیز هیچ چیز مشخص نیست از این رو بازیکنان ما با انگیزه صعود به لیگ برتر بازی های خود را دنبال خواهند کرد.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز هم اینک در لیگ دسته یک فوتبال با انجام 26 بازی با 37 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و هنوز شانس صعود به لیگ برود تر را دارد.

تیم مس رفسنجان با 53 امتیاز صدرنشین است و شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد، تیم مس کرمان با 46 امتیاز دوم و تیم‌های خوشه طلایی ساوه و آلومینیوم اراک با 45 امتیاز سوم و چهارم هستند.

تیم قشقایی دیگر تیم شیرازی در لیگ هم با 29 امتیاز در رده دوازدهم جدول است و به نظر می‌رسد اگر مسابقه‌ها ادامه یابد، این تیم دیگر شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

در رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک 18 تیم شرکت دارند و پس از انجام 34 بازی، تیم‌های اول و دوم به لیگ برتر دوره بیستم که سرنوشت دوره نوزدهم آن مشخص نیست، صعود خواهند کرد و 2 تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های ملوان انزلی و شهرداری تبریز هم در خطر سقوط به دسته دوم قرار دارند.

*س_برچسب‌ها_س*