یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

روند نوسانی قیمت دلار بر بازار خودرو تاثیر می‌گذارد. کارشناسان معتقدند با توجه به دلاری بودن بازار خودرو، احتمال افزایش قیمت در هفته آینده وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه فاطمی امین شایسته‌ترین فرد برای سکانداری وزارت صمت است، گفت: آمار نشان دهنده رشد و افزایش تولید در کشور است به طوری که در یک سال اخیر تولید خودرو افزایش قابل توجهی داشته، این در حالی است که یکی از موارد استیضاح وزیر صمت موضوع خودرو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با اشاره به اینکه از پارسال تا امسال قیمت گندم و برنج دو سه برابر شده است، گفت: نمی‌دانم چه گیری روی خودرو وجود دارد که دست به قیمت‌ها نمی‌زنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آخرین گزارش تلفیقی ارائه شده از شرکت‌های خودروساز به بورس، میزان زیان انباشته این شرکت‌ها از قبیل شرکت‌های مادر یا اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه هایشان، رقمی بالغ بر 125 هزار میلیارد تومان بوده و از این رقم، 74 هزار میلیارد تومان آن به‌طور مستقیم به شرکت‌های اصلی مربوط بوده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

طبق آخرین گزارش تلفیقی ارائه شده از شرکت‌های خودروساز به بورس، میزان زیان انباشته این شرکت‌ها از قبیل شرکت‌های مادر یا اصلی و شرکت‌های زیرمجموعه هایشان، رقمی بالغ بر 125 هزار میلیارد تومان بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بر اساس داده های سرویس آمار ایالتی فدرال روسیه (روساستات)، تولید خودرو در این کشور در ماه سپتامبر با 77.4 درصد کاهش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 23800 دستگاه رسید و نسبت به اوت 3.8 درصد کاهش یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی کشور با اشاره به زیان 120 هزار میلیارد تومانی خودروسازان، گفت: پیشنهاد ما این است که قیمت‌ها را آزاد بگذاریم و مکانیزم بازار، خود قیمت‌ها را مشخص می‌کند.

خبرگزاری مهر

بررسی گزارش وزارت صمت از عملکرد یک ساله این وزارتخانه در صنعت خودرو نشان می دهد که مواردی همچون ارتقای کیفیت، تولید خودروهای جدید، گسترش صادرات و واگذاری خودروسازان در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: رضا فاطمی‌امین جزو آن دسته از وزرای دولت سیزدهم بوده که پیرامون عملکردش و همین‌طور وزارت صمت حواشی و انتقادات بعضا تندی از طرف بهارستان‌نشینان و برخی کارشناسان مطرح شده است.

وب‌گاه گسترش

نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بخش صنعت، معدن و تجارت گرفتار مسائل متعدد و پیچیده‌ای است که سال‌ها انباشته شده است، برای حل این مسائل و دستیابی به اهداف باید به طراحی سازوکار‌ها در قالب یک نقشه راه دقیق پرداخت؛ در این راستا، نقشه راه بخش صنعت، معدن و تجارت در یک دوره 8 ساله و در سه مرحله طراحی شده است. مرحله اول، مرحله است که از نیمه دوم 1400 تا پایان 1401 با تمرکز بر حل مسائل...

وب‌گاه خبر آنلاین

از پیکان تا پرشیا، پراید یا سمند، ماشین های ایرانی از 1349 تا امروز هیچ کدام تغییر ترکیب ظاهری در اتاق های شان نداشته اند و این یک دلیلش به خاطر هزینه های ساخت قالب اتاق بدنه است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیم قرن با اقتصاد ایران روایتی است از تحولات، شخصیت‌ها و شاخص‌های اقتصاد ایران و موضوعاتی که به نوعی با اقتصاد ایران ارتباط پیدا می‌کنند. شرایط فعلی اقتصادی ارتباط مستقیمی با گذشته آن دارد.