یک‌شنبه 6 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت از تولید 9 خودروی جدید داخلی از سال آینده خبر داد و گفت: تولید و انباشت خودروی ناقص صفر شده است؛ البته در سالهای قبل خودروهای ناقص جز آمار تولید ذکر می شدند.

وب‌گاه الف

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تایید عملکرد وزیر صمت در حوزه های فولاد، تولید خودرو و تبادلات تجاری، گفت: در حوزه خودروسازی اقدامات خوبی در جهت افزایش تولید انجام شده است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تایید عملکرد وزیر صمت در حوزه های فولاد، تولید خودرو و تبادلات تجاری، گفت: در حوزه خودروسازی اقدامات خوبی در جهت افزایش تولید انجام شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت از افزایش 12 درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالله توکلی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از سال 97 با شدت گرفتن تحریم‌ها تولید خودرو افت کرد و از تولید 1.4 میلیون دستگاه در سال به نصف کاهش یافته بود و همچنین به خاطر عدم واردات قطعات، تولید خودرو‌های ناقص هم افزایش یافته بود. وی از افزایش 12 درصدی تولید خودرو در سال جاری خبر داد و افزود‌: در حال حاضر تولید خودرو‌های کامل در خودروسازان...

وب‌گاه گسترش

منوچهر منطقی، معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در خصوص خودروهای وارداتی گفت: لزوماً خودروهای وارداتی چینی نیستند. منطقی با بیان اینکه فروش خودروی وارداتی حتما در آینده به صورت اقساطی خواهد بود، گفت؛ خودروسازان هم در سال آینده ناچار به فروش اقساطی خواهند بود. همچنین توکلی لاهیجانی، مدیر کل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت در این نشست خبری حاضر شد و به توضیح برنامه های وزارت صمت در حوزه خودرو...

خبرگزاری مهر

در دیدار معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با معاون وزیر صنعت بلاروس بر توسعه روابط تجاری دو کشور و راه اندازی خط تولید مشترک انواع صنایع تاکید شد.

وب‌گاه الف

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام اشتباهی است، گفت: احیای بیش از 2 هزار بنگاه تعطیل شده در کشور، کاهش خودروهای متوقف شده در پارکینگ‌ها، افزایش تولید خودرو و رونمایی از چند خودروی جدید از مهم‌ترین اقدامات وزارت صمت در یک سال اخیر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت اقدام اشتباهی است، گفت: احیای بیش از 2 هزار بنگاه تعطیل شده در کشور، کاهش خودروهای متوقف شده در پارکینگ‌ها، افزایش تولید خودرو و رونمایی از چند خودروی جدید از مهم‌ترین اقدامات وزارت صمت در یک سال اخیر است.

وب‌گاه عصر ایران

این خودرو در سال 1986 در بازار ژاپن معرفی و سپس به آمریکای شمالی راه یافت. طراحی مهمترین چالشی پیش روی این خودرو بود زیرا تا ستون وسط یک کوپه جذاب بود اما پس از آن تبدیل به یک استیشن و وانت می شد!

وب‌گاه گسترش

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: اقدام‌های وزیر صنعت، زیرساختی و تحول آفرین است و نتایج مثبت آن در بخش‌های مختلف به‌زودی مشخص می‌شود، بنابراین باید به وی فرصت داد و از برنامه‌هایش حمایت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سیدتیمور حسینی اظهار کرد: ما نمی‌توانیم ادعا کنیم که در کشور چیزی به اسم خودروساز وجود دارد. آنچه که ما با آن مواجه هستیم مراکزی است که به امر مونتاژ خودرو مشغول هستند و این مونتاژکاران حتی به اصول اولیه مونتاژکاری هم پایبند نیستند.