دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به اعتقاد یک کارشناس صنعت خودرو، به‌نظر می‌رسد ثبات قیمت‌ها از انتهای تابستان و یا ابتدای پاییز دوباره از بین بروند و موج بعدی افزایش قیمت‌ها در نیمه پاییز و ابتدای زمستان به بازار بازگردد

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس صنعت خودرو اعتقاد دارد: احتمالا ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو از انتهای تابستان و یا ابتدای پاییز دوباره از بین بروند و موج بعدی افزایش قیمت‌ها در نیمه پاییز و ابتدای زمستان به بازار بازگردد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

12 مرداد 1400 سالروز تنفیذ حکم ریاست جمهوری رئیسی از سوی رهبر معظم انقلاب است که به نوعی روز آغاز فعالیت رسمی رئیس جمهور محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمبود تراشه و مشکلات زنجیره تامین، برترین خودروساز جهان را مجبور به کاهش مکرر اهداف تولید کرده است. این خودروساز ژاپنی اهداف تولید ماهانه خود را در سه ماهه اول آوریل تا ژوئن سه بار کاهش داد و به دلیل کمبود نیمه‌هادی‌ها و تأثیر محدودیت‌های بیماری کووید - 19 در چین، 10 درصد از اهداف اولیه خود عقب افتاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مطابق گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس وزارت صمت دو دلیل عمده را برای مخالفت خود مطرح کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

تعداد 10 هزار دستگاه خودرو مورد نیاز است که به زودی از سایپا خریداری خواهیم کرد و این خودروها به صورت CKD و CBU به ونزوئلا خواهد آمد و در آنجا مونتاژ و وارد بازار این کشور خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر حمل و نقل ونزوئلا در بازدید از گروه سایپا، خواستار تولید 10 هزار خودرو سایپا به صورت CKD (قطعات منفصله) و CBU (خودروی کامل) شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر حمل و نقل ونزوئلا در بازدید از گروه سایپا، خواستار تولید 10 هزار خودرو سایپا به صورت CKD (قطعات منفصله) و CBU (خودروی کامل) شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرکت نیو قصد دارد اولین کارخانه خارج از خاک چین خود را در ماه سپتامبر 2022 افتتاح کند. با افتتاح این کارخانه این خودروساز چینی قصد دارد تا محصولات خود را برای بازار اروپا تولید کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با آغاز به کار مدیرعامل ایران خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و رضایتمندی کارکنان بهبود چشم‌گیری داشته است.

خبرگزاری دانا

مصرف بنزین به طور متوسط روزانه حدود 95 میلیون لیتر در کشور است و این در حالی است که رقم تولید بنزین کشور بدون در نظر گرفتن محدودیت‌ها 105 میلیون لیتر در روز است که احتمالا با شروع مدارس مصرف بنزین دوباره بالا رفته و با میزان تولید برابر شود و حتی در مقاطعی پیشی بگیرد.

وب‌گاه عصر ایران

در حال حاضر، پارکینگ‌های سایت ایران خودرو مازندران، فارس و کرمانشاه از خودرو ناقص خالی شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته و طبق اعلام قبلی، خودروهای ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تا پایان مردادماه به صفر خواهد رسید.

وب‌گاه تابناک

با آغاز به کار مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بهمن‌ماه سال گذشته، عملکرد این گروه خودروسازی در محورهای تولید، افزایش کیفیت، خدمات پس از فروش، توسعه محصول و رضایتمندی کارکنان بهبود چشم‌گیری داشته است.