دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری دانا

محمود هاشمی به دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر عدم رضایت مردم از استاندارد کالا ها به ویژه خودرو در کشور اشاره کرد و گفت: در بهمن ماه رهبری فرمودند از کیفیت خودروهای داخلی رضایت ندارند و سازمان ملی استاندارد به کیفیت خودرو و صنایع ورود پیدا کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز ملی تایید صلاحیت سازمان استاندارد با اشاره به اینکه در بحث خودروسازی تاکنون هشدار توقف پنج خودرو را داریم، گفت: طبق فرمان 7 ماده‌ای رئیس‌جمهور تا چند ماه آینده خط تولید پژو متوقف می‌شود و خودرو اقتصادی باکیفیت وزارت صمت قول داده که در صنعت خودروسازی جایگزین شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت صنعت اعلام کرد: همه محدودیت‌هایی که در طرح قرعه‌کشی خودرو وجود داشت، از این پس برای خودروهایی که از فرایند قرعه‌کشی خارج می‌شوند، حذف خواهد شد. به‌گفته سخنگوی این وزارتخانه، این تصمیم به کاهش قیمت خودرو در بازار آزاد منجر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از این به بعد دارندگان وسایل نقلیه داخلی، سالیانه به ارزش یک‌هزارم قیمت روز آن خودرو باید عوارض آلودگی هوا پرداخت کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه همدلی در گزارشی خبر داد که هزینه خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی کشور مشمول مالیات جدیدی به نام مالیات سبز می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور، حضور در نمایشگاه بین المللی اتومبیلیتی روسیه که 31 مردادماه تا سوم شهریور ماه برگزار خواهد شد، فرصتی طلایی برای قطعه‌سازان و خودروسازان ایرانی برشمرد.

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در بازدید از خطوط تولید سایت خودروسازی خزر، از تولید محصول جدید «ری‌را» در این سایت تولیدی با نگاه و تمرکز بر تولید داخل خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یک روزنامه در گزارشی خبر داد که هزینه خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی کشور مشمول مالیات جدیدی به نام مالیات سبز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه همدلی در گزارشی خبر داد که هزینه خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی کشور مشمول مالیات جدیدی به نام مالیات سبز می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

موتور تولید خودرو طی خرداد گرم شده بود؛ اما آمار تیر خودروسازان نشان می‌دهد در این ماه روند تولید آنها کند شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکارهای تبدیل خودرو از کالای سرمایه‌ای به مصرفی، عرضه در بورس است که با ایجاد حالت رقابتی و از سوی دیگر به همراه واردات خودروهای باکیفیت موجب تعدیل قیمت خودرو می‌شود.