دوشنبه 11 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه گسترش

یکشنبه دوم آبان ماه، سقوط هولناک یک مرد جوان در خیابان میرداماد به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد که با اعلام خبر، امدادگران اورژانس و تیمی از ماموران کلانتری 103 گاندی با دستور میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: مرد جوانی که پس از مشاهده طوفان عصر یکشنبه تهران به‌قصد گرفتن سلفی به‌سمت پنجره رفته بود، از طبقه 12 خانه خود سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز مدیرت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصادف خونین یک دستگاه پژو 405 با کامیونت خاور در حوالی جاده یاسوج به اصفهان جان پنج جوان تبعه کشور افغانستان را گرفت و 12 نفر نیز در این حادثه زخمی شدند.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور زرد رنگ از وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج و وزش باد همراه با افزایش ارتفاع موج، در نواحی ساحلی 1 تا 1.5 متر و در فراساحل تا 2.5 متر از چهارشنبه تا پنجشنبه (4 تا 5 آبان‌ماه) خبر داد. این شرایط جوی در نواحی ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران، گلستان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی در جلسه کمیته ایمنی که با حضور رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و مدیران شهرداری این منطقه برگزار شد، با تأکید بر اولویت مدیریت منطقه در شناسایی و رفع خطر نقاط ناایمن گفت: شناسایی و برنامه‌ریزی جهت رفع خطر نقاط نا ایمن شهری از اولویت‌های مدیریت منطقه است. شهردار منطقه 2 اولویت‌های منطقه را در...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز تحقیقات هوا و تغییر اقلیم دانشگاه شهید بهشتی "تغییر اقلیم" بزرگترین چالش قرن معاصر دانست و گفت: تغییرات اقلیمی باعث گرمایش زمین، جنگل زدایی و بالا آمدن آب دریاها شده و از دیدگاه WHO باعث بروز بیماری‌های نوپدید عفونی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان تهرانی برای گرفتن سلفی در طوفان تهران از طبقه 12 ساختمانی در میرداماد به پایین سقوط کرد.

وب‌گاه فرارو

بررسی‌های ماموران کلانتری 103 گاندی مشخص کرد پسر جوان که در خانه حضور داشته پس از مشاهده طوفان به قصد سلفی گرفتن سمت پنجره رفته و به دلیل وزش‌باد از طبقه 12 به سمت خیابان سقوط کرده است!

خبرگزاری تسنیم

مرد جوانی که پس از مشاهده طوفان عصر یکشنبه تهران به قصد گرفتن سلفی به سمت پنجره رفته بود، از طبقه 12 خانه خود سقوط کرد و به کام مرگ فرو رفت.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 2 با بیان اینکه دره فرحزاد یکی از نقاط نا ایمن و آسیب خیز شهر تهران شناخته شده بود، گفت: با پیگیری قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران امروز رود دره از این حالت بحران خارج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری حقوقی عملکرد رسانه‌های فارسی زبان خارج از کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در یک هفته دو جنگنده روسی روی ساختمان های مسکونی در این کشور سقوط کردند.

وب‌گاه عصر ایران

تروریسم رسانه‌ای که امروز به صورت روشن توسط دولت استکباری آمریکا در دنیا دنبال می‌شود، این است که ماموریت‌هایی که از طریق جنگ فرهنگی و اقتصادی پیش نرفته، با تحریم رسانه‌ای انجام شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادگاه جنایی الکرخ در بغداد، حکم اعدام عامل انفجار خودروی بمب گذاری شده در مسیر عبور زائران امام موسی کاظم (ع) در منطقه الدوره را صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به 3 زمین لرزه امروز کرمان گفت: خسارتی در این زمین لرزه ها ثبت نشد.

خبرگزاری اکو نیوز