شنبه 16 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکیل پرونده حرفه‌ای و رسانه‌ای برای «شبکه‌های معاند تروریسم رسانه‌ای لندن‌نشین» در وزارتخانه متبوع خبر داد و گفت: همچنین به‌زودی شکایت‌هایی تسلیم مراجع حقوقی بین‌المللی می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تولید و اجرای بیش از 520 هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر تهران خبر داد و گفت: بالغ بر 14 هزار تن بتن غلتکی نیز به مرحله تولید رسیده است.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران با بیان اینکه مهمترین موضوع برای تهران نوسازی شهری است، گفت: در تهران 12 هزار هکتار بافت ناپایدار که 4 هزار و 560 هکتار آن بافت فرسوده است، وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی عصر سه شنبه سوم آبان ماه در جلسه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای رئیس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران و رئیس قوه قضائیه برگزار شد، درباره شکایت از رسانه‌های فارسی زبان لندن گفت: پرونده حرفه‌ای و رسانه‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

فارن پالیسی: در حالی که ریاض و تهران تقریبا در همه چیز رقیب یکدیگر هستند، اما هر دو از تلاش های جنگی روسیه در اوکراین برای زهرچشم گرفتن از واشنگتن حمایت می کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

زاکانی گفت: به دنبال این هستیم که ظرف یک سال شناسنامه دقیقی برای تمام ساختمان های تهران تهیه کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 28,954 (بیست و هشت هزار و نهصد پنجاه و چهار تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه وضعیت ذخیره پشت 5 سدی که آب تهران را تأمین می‌کند، مناسب نیست، گفت: در حوزه موضوعات فنی باید مطالعات بیشتری انجام شود.

وب‌گاه عصر ایران

به نظر می‌رسد علت سانسور محتوای اصلی و فضای غالب در این رسانه‌ها، برآورده نشدن آرزوی آنها باشد؛ آرزوی اینکه جنجال‌سازی دانشگاه خواجه نصیر در دانشگاه قم هم تکرار شود، اما وقتی آرزویشان برآورده نشد، به تحریف و سانسور متوسل شدند.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2416 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 2.8 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور با بیان اینکه وضعیت ذخیره پشت 5 سدی که آب تهران را تأمین می‌کند، مناسب نیست، گفت: در حوزه موضوعات فنی باید مطالعات بیشتری انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس اعلام معاون بازرگانی وزارت جهادکشاورزی، به دلیل افزایش هزینه‌های تولید مرغ و برای استمرار تولید، قیمت مصوب مرغ از 59 هزار و 800 تومان به 63 هزار تومان افزایش یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سفیر نیجریه در ایران با اشاره به اینکه بیمارستان‌های ایرانی در نیجریه فعال هستند گفت: براساس توافق انجام شده ایران در نیجریه پالایشگاه می سازد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: 4 مصدوم حادثه بدلیل سوختگی ناشی از این حریق توسط 3 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان فاطمی منتقل شدند.