چهارشنبه 13 تیر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

وزیر امور خارجه با اشاره به تحریم چند نهاد و مقام انگلیسی از جمله "ایران‌اینترنشنال" و "بی‌بی‌سی فارسی" از سوی وزارت امور خارجه گفت: چند نهاد و فرد از اتحادیه اروپا در لیست تحریمی جمهوری اسلامی ایران قرار می‌گیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی قوه قضاییه درباره وضعیت دانشجویان بازداشتی گفت: تعداد محدود و انگشت شماری بازداشتند. کسانی که بازداشتند براساس اطلاعات موثق اولا در میدان اغتشاشات بودند و نیز ارتباط خاصی با برخی شبکه های تابلودار جنایت پیشه داشتند و مسایلشان در دست بررسی است و اطلاع رسانی می شود.

وب‌گاه الف

در پی وقوع آتش سوزی در مدرسه نابینایان در اوگاندا دستکم 11 تن کشته شدند.

وب‌گاه فرارو

علی نجفی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد در جمع آتش نشانان حاضر شد و در گفتگو با آنان اظهار کرد: مشکل مربوط به مشهد نیست و راه حل آن ملی است. شهرداری از ابتدای سال پیگیری‌های متعددی انجام داده، مسئولین ملی هم قول‌هایی داده اند که امیدواریم زودتر محقق شود. شورای شهر هم موافق این موضوع و پیگیر افزایش حقوق هستند، اما مجوز آن دست شهرداری و شورا نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل خبرگزاری ایرنا دردیداربا مدیرعامل خبرگزاری تاس گفت: در شرایطی که بسیاری از رسانه‌ها واقعیت‌های کشورهای مستقل را به درستی روایت نمی کنند، همکاری مضاعف ما می تواند در شکستن این فضا موثر باشد.

وب‌گاه الف

جلسه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس ستاد و اعضاء برگزار شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

وزش بادهای شدید و خیلی شدید که می‌تواند به‌صورت توفان‌های لحظه‌ای نیز باشد، عصر امروز نیز پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

رسانه می‌تواند حفظ ارزش‌ها و کرامت انسانی برای ملت‌ها انجام دهد؛ ماموریت اجرای عدالت و پیگیری آن را در جامعه به عهده بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس ستاد و اعضاء برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی قوه قضاییه در یک نشست خبری به سوالی درباره اظهارات اخیر حسن عباسی پاسخ داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد بن سلمان هم در یک مراسم خصوصی جو بایدن را به تمسخر گرفت و سلامت عقلی او را زیر سوال برد.

وب‌گاه گسترش

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: سرعت باد در ایستگاه لواسان، میگون با سرعت 72 کیلومتر برساعت سپس در ایستگاه هواشناسی مهرآباد با سرعت 68 کیلومتر برساعت ثبت شده است و سایر ایستگاه‌ها نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید را گزارش کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس جمهور گفت: ایران حرفهای خود را با منطق و استدلال بیان کرد و آمریکا باید تصمیم بگیرد اما تاخیر می کند و زمان را می گذراند.

خبرگزاری مهر

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تلاش دشمنان برای قلب واقعیت و القا جعلیات گفت: امروز سلطه‌گران و مستکبران در قالب ادعاهای حقوق بشری هر آنچه را خلاف حقوق بشر است مرتکب می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«لسلی جردن» هنرپیشه آمریکایی در جریان یک سانحه رانندگی در لس‌آنجلس در سن 67 سالگی درگذشت.