چهارشنبه 13 تیر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت امور اقتصاد و دارایی اعلام کرد: رویکرد دولت سیزدهم در زمینه هوشمندسازی و شفافیت در مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم، امکان ارائه گزارش به مجامع بین‌المللی و کشورهای همسو و ائتلاف‌های دو جانبه و چند جانبه برای دفاع از مواضع ایران را فراهم می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک کارشناس گفت: «خواسته‌ها و نیازهای نسل جدید متفاوت‌تر از کسانی است که برای‌شان تصمیم می‌گیرند و دستور می‌دهند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

میهمانان شرکت کننده در هجدهمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) روز سه شنبه با رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی به صورت جداگانه دیدار کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت که رئیس جمهور اوکراین برای جامعه جهانی حکم بن لادن شماره دو را دارد.

خبرگزاری دانا

پرویز صوفیوند گفت: آمار بیماران با علائم تنفسی و آنفلوانزا مراجعه کننده به اورژانس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی اکنون به بالای 20 هزار نفر رسیده که از رشد 10 برابری حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین علایی گفت: جنگ روسیه علیه اوکراین به این زودی ها تمام نخواهد شد، زیرا شرایط دو طرف برای پایان یافتن جنگ بسیار از هم فاصله دارد.

خبرگزاری دانا

رییس ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گفت: این روزها نظام سلطه و کشورهای عمدتاً غربی و در رأس آنها صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها مشغول قلب واقعیت و القاء جعلیات و اکاذیب خود با تبلیغات گسترده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حسین علایی اولین فرمانده نیروی دریایی سپاه می گوید: روسیه از ابتدای حمله به اوکراین به دنبال کشاندن پای ایران به آن جنگ بود، تا هم تنها نماند و هم فشارهای تحریم بر ایران افزوده شود و هم خیالش از حل شدن مسئله هسته ای ایران راحت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر اعلام کرد که در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، نیروهای امدادی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرکل بهزیستی استان فارس علت مسمومیت تعدادی از معلولان و فوت یک نفر از آن‌ها در مرکز نگهداری ذهنی حضرت امیرالمومنین (ع) شهرستان فسا را تشریح کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

لحظه ترکیدن سیستم صوتی ماشین به دلیل بالا بودن بیش از حد ولوم را مشاهده کنید.

وب‌گاه فرارو

چشمان دانش آموز کرجی روشنی‌بخش دیدگان دو نیازمند شد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تعداد خدمات و عملیات‌های این سازمان در شش ماهه نخست سال گذشته 15 هزار و 530 مورد بوده که امسال با 21 هزار و 956 مورد رشدی 41 درصدی داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امدادونجات از انجام 21 هزار و 965 عملیات و خدمات امداد و نجات در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساسان قائم مقامی، پدر آرنیکا گفت: علت فوت دخترم حادثه سقوط بوده و در شرایطی که دخترم زنده بود گفتند فوت کرده است.