چهارشنبه 13 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از استانداران کشور با بیان خبر توقف پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از افزایش خسارات سیل و زلزله به دلیل وجود بافت فرسوده در مناطق محروم ابراز نگرانی کردند. این دومین واکنش رسمی به توقف پرداخت وام مسکن روستایی در هفته جاری است. پیش از این نیز، در روزهای اخیر، نمایندگان مجلس با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری از عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع وام مسکن روستایی انتقاد کرده وخواهان رسیدگی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لسلی جردن بازیگر سینما پس از یک تصادف رانندگی در سین 67 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساعتی پیش در تماس کلانتری 164 قائم با بازپرس کشیک دادسرای جنایی تهران خبر خودکشی یک دختر 18 ساله اعلام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 19 استان و وزش باد شدید در 16 استان هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پدر خانواده بعد از درگیری درب منزل را بسته و خانه را به همراه همسر و 2 دختر به سن‌های 9 و 5 ساله با بنزین آتش زد.

وب‌گاه مشرق نیوز

امروز و در جریان حضور سخنگوی دولت در دانشگاه قم، عکاس یکی از خبرگزاری ها از سوی برخی دانشجویان که قصد برهم زدن نظم برنامه را داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدمهدی اسماعیلی از تشکیل پرونده حرفه‌ای و رسانه‌ای شبکه‌های معاند تروریسم رسانه‌ای در وزارتخانه متبوع خبر داد و گفت: همچنین به زودی شکایت‌هایی تسلیم مراجع حقوقی بین المللی برای پیگیرد می‌کنیم.

وب‌گاه الف

شبکه‌های معاند و ضد انقلاب برای اجرای پروژه کشته سازی زنجیره‌ای که به آن دامن می‌زنند، هر از چند گاهی یک ماجرای دروغین مطرح می‌کنند که پس از روشن شدن زوایای آن برای مردم، سراغ فرد دیگری می‌روند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الشرق الاوسط، فرمانده نیرو‌های قسد وابسته به واشنگتن درباره عادی‌سازی کامل روابط دمشق و آنکارا موضع گیری کرد. مظلوم عبدی، فرمانده نیرو‌های قسد وابسته به آمریکا نسبت به عادی‌سازی کامل روابط میان آنکارا و دمشق هشدار داد و مدعی شد که چنین رخدادی خطرات بزرگی برای آینده مردم سوریه و اراده آنان خواهد داشت. او مدعی شد: عادی‌سازی کامل روابط...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تشکیل پرونده حرفه‌ای و رسانه‌ای شبکه‌های معاند تروریسم رسانه‌ای لندن‌نشین در وزارتخانه متبوع خبر داد و گفت: همچنین به زودی شکایت‌هایی تسلیم مراجع حقوقی بین المللی برای پیگیرد می‌کنیم.

خبرگزاری دانا

میهمانان شرکت کننده در هجدهمین اجلاس دو روزه مجمع عمومی اتحادیه خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه (اوآنا) روز سه شنبه در حاشیه این اجلاس با آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی به صورت جداگانه دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: مدیر کل دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده‌های سلامت محور سازمان غذا و دارو با اشاره به تداوم ممنوعیت و خرید و فروش قرص برنج، این سم را بیشترین عامل مسمومیت در میان سموم دانست.

وب‌گاه عصر ایران

منافع ملی ایران ایجاب می کند که دولت جمهوری اسلامی ایران در جنگ اوکراین بی طرف باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: براثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور فیروزآباد - کوار 5 نفر مجروح شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار و رعد و برق در 19 استان و وزش باد شدید در 16 استان هشدار داد.

خبرگزاری دانا

پارلمان انگلیس روز سه‌شنبه جلسه‌ای را به پیشنهاد گروهی از نمایندگان طرفدار رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی منافقین درباره حوادث اخیر ایران تشکیل داد تا در ادامه جوسازی‌ها علیه ایران درباره افزایش فشارها به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران در جنگ اوکراین بحث شود.