چهارشنبه 13 تیر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رییس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های ارتباطی این استان از فردا چهارشنبه تا شنبه آینده خبر داد و گفت که جاده کندوان از ساعت 13 فردا چهارشنبه چهارم آبان یک‌طرفه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضائیه گفت: محاکمه اغتشاشگران شروع شده و به عنوان نمونه در تهران، استان البرز، اصفهان و کردستان پیشتاز هستند و سایر استان‌های کشور نیز در حال انجام است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - لسلی جردن بازیگر آمریکایی که به خاطر ایفای نقش در فیلم «داستان ترسناک آمریکایی» و دریافت جایزه امی برای سریال «ویل و گریس» مشهور است در سن 67 سالگی بر اثر سانحه رانندگی در لس‌آنجلس درگذشت.

خبرگزاری مهر

دوران برخورد نرم ایران با گروهک‌های تجزیه طلب به پایان رسیده و اقلیم کردستان عراق لازم است به این موضوع توجه کند، کسی که در خانه شیشه‌ای زندگی می‌کند، باید مراقب فرزندان خطاکار خود باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات کشور با اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی در استان‌های گلستان، خراسان‌های شمالی و رضوی از آماده‌باش نیرو‌های امدادی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری اعلام کرده‌اند که این بازیگر محبوب قبل از برخورد خودرویش به کنار ساختمانی در هالیوود، احتمالا دچار حالت اورژانسی پزشکی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: «لسلی جردن» هنرپیشه آمریکایی در جریان یک سانحه رانندگی در لس‌آنجلس در سن 67 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه درباره حادثه زندان اوین گفت: در این حادثه دلخراش 8 نفر فوت شدند و 25 نفر شناسایی شدند و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده است و ممکن است که به این تعداد اضافه شود یا از این تعداد کم شود.

خبرگزاری تسنیم

قرنیه چشمان پارسا اکبریان، دانش‌آموزی که چند روز قبل به دلیل ایست قلبی جان باخت به دو بیمار اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای به اقدام ساختارشکنانه مدعیان آزادی و تخریب تابلوی بسیج دانشجویی این دانشگاه واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

نشست «راه گفتگو» با موضوع «کارکرد رسانه‌های فارسی زبان خارج در حوادث اخیر» روز یکشنبه در مؤسسه اطلاعات برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مازیار غلامی درباره سرعت وزش باد طی روز گذشته و احتمال وقوع شرایط توفانی طی امروز (3 آبان‌ماه) اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته، وزش باد شدید و خیلی شدید اتفاق افتاد و براساس هشدار سطح نارنجی صادر شده دربرخی نقاط شرایط توفانی نیز حاکم شد.

وب‌گاه فرارو

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران بیان کرد: سرعت باد در ایستگاه لواسان، میگون با سرعت 72 کیلومتر برساعت سپس در ایستگاه هواشناسی مهرآباد با سرعت 68 کیلومتر برساعت ثبت شده است و سایر ایستگاه‌ها نیز وزش باد شدید تا خیلی شدید را گزارش کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ستایشی در یازدهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با گرامی‌داشت سال‌روز شهادت سید مصطفی خمینی خاطرنشان کرد: ایشان کارنامه قابل توجهی از خود در مباحث انقلابی و مبارزاتی به جای گذاشتند و جدای از فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی به عنوان شخصیت برجسته علمی در عرصه تحصیل و تدریس بسیار موفق بودند و در ساحت تألیف آثار پرتعداد، متنوع و ماندگاری از ایشان...