دوشنبه 11 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

رکنا نوشت: در جلسه محاکمه که در دادگاه کیفری یک استان هرمزگان برگزار شد پدر و مادر مقتول که عمو و زن عموی متهم هستند برای او درخواست صدور حکم قصاص کردند و گفتند حاضر به گذشتن از خون دخترشان نیستند و برای اجرای حکم حاضر به پرداخت تفاضل دیه هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در جلسه هیئت دولت که به ریاست حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور برگزار شد، هیئت وزیران با پیشنهاد استانداری تهران مبنی بر تمدید طرح شناورسازی ساعات کاری دستگاه‌های اجرایی در تهران تا پایان آبان ماه سال جاری موافقت کرد.

وب‌گاه الف

کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دنبال اتخاذ موضع مشترک در مورد جبران خسارت‌های اقلیمی در نشست آب و هوایی سازمان ملل متحد COP27 هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه گفت: هیئت تحقیق و تفحص از سازمان بورس باید گزارشی جامع، متقن و مستند را تدوین کند و دستگاه قضایی نیز در تحقق این مهم از هیچ کمک و مساعدتی به هیئت مزبور فروگذار نخواهد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کردهای اقلیم کردستان عراق، حامیان ارتش آزاد سوریه، کمونیست‌های به جا مانده از دهه شصت، همجنس‌بازان و تجزیه طلبان در برلین علیه جمهوری اسلامی ایران دست به تظاهرات زدند.

خبرگزاری تسنیم

معاون سابق امور آب وزارت نیرو گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، اثرات تغییر اقلیم در منطقه منا (شمال آفریقا و خاورمیانه) بیشتر از سایر مناطق است و همچنین اثرات مثبت آن در اروپا و آمریکای شمالی پدیدار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد مخبر با تاکید برلزوم برنامه ریزی برای استعداد یابی افراد در محلات کم برخوردار یادآور شد: عمده بزرگان ما از جایی برخاستند که فکرش را نمی کردیم.

خبرگزاری مهر

وقتی کرونا آمد، از آنفلوانزا غافل شدیم و حالا که فوتی های کرونا فروکش کرده است، فکر می کنیم که آنفلوانزا خطری ندارد. در حالی که مرگ و میر ناشی از آنفلوانزا را نباید دست کم گرفت.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: اختلافات من و همسرم روزبه‌روز بیشتر می‌شد تا اینکه شب حادثه رسید. آن شب از سر کار برگشتم و خسته بودم. همسرم شروع به صحبت کرد و باز هم از همان اختلافات قدیمی گفت. حس کردم که از رابطه مخفیانه من و زن جوان بو برده و به همین دلیل است که مدام بهانه‌جویی می‌کند. ابتدا با یکدیگر بگومگو کردیم اما وقتی عصبانیتم بیشتر شد کار به زد و خورد کشیده شد و من دستانم را دور گردنش انداختم و او...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسماعیلی با اشاره به تهدیدهای رسانه‌ای خاطرنشان کرد: ما امروز معتقدیم که تهدیدات رسانه‌ای فقط برای ما نیست و هر ملت مستقلی در هر گوشه‌ای از دنیا در معرض این تهدیدات است که ممکن است نوع آن فرق داشته باشد.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: آن شب منتظر دخترم بودم تا از سرکارش به خانه بازگردد. او به عنوان فروشنده در یکی از فروشگاه‌های مشهد مشغول کار بود و هر شب به تنهایی به منزل بازمی گشت، ولی وقتی من از حیاط بیرون آمدم او را در کنار جوان موتورسواری دیدم که دستش را گرفته بود و قصد داشت به زور دختر 15 ساله ام را سوار موتورسیکلت کند!

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شکایت ایران علیه رسانه‌های ضد ایرانی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

از نظر جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آلرژی مواد غذایی بیش تری حاوی هشدار‌های آلرژی هستند و رستوران‌های بیش تری از خطرات آلرژی آگاه هستند، اما وضعیت هنوز هم می‌تواند خطرناک باشد. به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ایالات متحده نیمی از واکنش‌های آلرژیک کشنده غذایی ناشی از رستوران‌ها و سرویس‌های غذایی هستند.

خبرگزاری مهر

اصفهان - یک سال از هشدارهای جدی کارشناسان درباره وضعیت فرونشست زمین در شهر اصفهان می گذرد اما در این مدت اقدامی جز برگزاری جلسات نافرجام انجام نشده و زیر پای شهر خالی تر شده است.‌

وب‌گاه فرارو

دکتر آناهیتا علیزاده، فلوشیپ سم‌شناسی بالینی اعلام کرد: برخی از خانواده‌ها مراقبت خوبی از کودکان در برابر مصرف دارو‌ها ندارند و دارو‌ها را در جایی نگهداری می‌کنند که امکان دسترسی کودکان به آن‌ها وجود دارد؛ برای مثال این دارو‌ها را در کیف، روی میز، داخل یخچال و در جیب لباس‌هایشان نگهداری می‌کنند که در بسیاری از موارد کودکان از روی کنجکاوی اقدام به خوردن این دارو‌ها کرده و مسموم می‌شوند.