یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی برخورد یک وسیله نقلیه با یک کارناوال خیابانی در لس آنجلس، دستکم شش نفر زخمی شدند.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: برنامه‌ریزی جدی برای استفاده از "تراموا" در شهر به عنوان ظرفیت پاک و الگوی پیشرفته ارائه خدمات انجام می‌دهیم و اقدامات در حال انجام است که یک خط آن اجرا شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فیلترینگ اینستاگرام را کدام نهاد انجام داده است؟ بر اساس روایت صریح سردار جلالی، رئیس پدافند غیرعامل کشور این فیلترینگ را بر اساس حکم صادر شده در روز نخست مهرماه 1401 اعلام کرده و تاکید داشته این حکم به قوت خود باقی است و تمدید شده است.

خبرگزاری تسنیم

در جریان سفر رئیس دیوان محاسبات کشور به برزیل، نمایندگان 38 کشور با مهرداد بذرپاش دیدار و بر گسترش روابط با تهران تأکید کردند

خبرگزاری دانا

امین کنجدی گفت: حدود 30 درصد تکمیل پروژه های ورزشی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه باقی مانده است.

وب‌گاه عصر ایران

این حادثه آتش سوزی در کارخانه تولیدی روغن مهر تاش موتوسل در شهرک صنعتی سه راه مبارکه اتفاق افتاده است

خبرگزاری دانا

شهردار تهران گفت: واردات اتوبوس‌ها از خارج کشور قرار در دستور کار قرار دارد و البته شرکت‌های سرمایه گذار باید آنها را وارد تهران کنند اما به دنبال این هستیم فراتر از اینها به بحث تراموا و مترو هم وارد می‌شویم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند، دشتیاری و زرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نفت با هدف عمل به مسوولیت اجتماعی مبلغ پنج میلیارد تومان برای ساخت آبنمای مسیر باهوکلات دشتیاری تخصیص داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی گسترده در شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عضو هیات رئیسه مجلس می گوید محمد باقر قالیباف به دنبال رفع فیلتر اینستاگرام است. این درحالی است که بیش از 50 روز از فیلترینگ اینستاگرام می گذرد. فیلترینگی که با مصوبه شورای امنیت کشور به تصویب رسیده است. نهادی که بر اساس اصل 79 قانون اساسی نمی تواند بیش از یک ماه محدودیتی را اعلام کند. حالا محمد بهادری جهرمی به خبرآنلاین می گوید برای این فیلترینگ احتمالا از اصل 176 یعنی اختیارات شورای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: منطقه تخلیه شده و همه سعی نیروهای امدادی اطفای سریع‌تر این آتش‌سوزی است؛ البته باید توجه داشت که اطفای آتش‌سوزی روغن زمان‌بر است.

وب‌گاه 55 آنلاین

به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفا حریق به این کارخانه واقع در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شدند.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: برای واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی از شورای عالی امنیت ملی مجوزهایی دریافت شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه گسترده بین‌المللی توزیع مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

مشاور زلنسکی گفته مجازات ایران از طریق تحریم کافی نیست و کشورهای غربی باید به زیرساخت ها و مراکز تولید موشک و پهپاد در داخل خاک ایران، حمله کنند.