یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 15 نفر به علت گازگرفتگی مصدوم شدند، گفت: تاکنون 90 درصد حریق کنترل شده و 25 تیم امدادی و آتش نشانی به محل اعزام و در حال انجام عملیات اطفا حریق هستند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت 10:35 صبح امروز یکشنبه 22 آبانماه 1401 پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله 3 واحد امدادی اورژانس 115 شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس امدادی 115 و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اطفای آتش‌سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی شهرک صنعتی مبارکه پس از 5 ساعت تلاش بی وقفه آتش‌نشانان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع عراقی از صدور حکم اعدام برای یک تروریست افغانی در این کشور خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

رهبران کشورهای در حال توسعه طی اظهاراتی کشورهای ثروتمند و صنایع انرژی جهان را به ایجاد تغییرات اقلیمی متهم کردند و خواستار جبران خسارت‌هایی شدند که این تغییرات به اقتصاد آنها وارد کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستگاه قضایی عراق امروز با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعلام این خبر اعلام کرد که این تروریست به همراه همسر خود به صورت غیرقانونی وارد عراق شده و با تروریست‌های داعش علیه امنیت و ثبات عراق همکاری کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس دستور جدید شورای امنیت ملی، علاوه بر رئیس دانشگاه، کمیته انضباطی می‌تواند درباره ممنوع‌الورودی دانشجویان تصمیم بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فشارخون بالا علامت ندارد. فشارخون بالا قاتل خاموش است و نیمی از بیماران از فشاربالای خون خود بی‌اطلاع هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی شرکت تولید مواد شیمایی"آراد صنعت" واقع در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد که در پی آن 15 نفر مصدوم شدند.

وب‌گاه 55 آنلاین

شرکت تولیدکننده روغن موتور مبارکه در آتش سوخت.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان _ ایرنا _ آتش‌سوزی امروز (یکشنبه) واحد صنعتی "آراد صنعت" در شهرک صنعتی مبارکه با کمک 25 تیم از نیروهای آتش نشانی و امدادی مهار شد، در این حادثه 15 نفر به دلیل استنشاق مواد شیمیایی مصدوم شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

جز مصی علی‌نژاد که وطن‌فروشی، خیانت، بی‌حیایی و وابستگی‌اش به بیگانگان پیش‌تر عیان شده، لادن برومند از دیگر افراد ضدایرانی است که روز جمعه با رئیس‌جمهور فرانسه دیدار کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

پاتوق همیشگی و مورد علاقه گوگوش و عارف در تهران در زمان خودشان مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران از دریافت مجوز از شورای عالی امنیت ملی برای واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی خبر داد.

وب‌گاه فرارو

شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 10 گروه امدادی و آتش نشانی از شهر‌های مبارکه، بهارستان و اصفهان برای کنترل آتش سوزی به شرکت تولید روغن موتور خودرو در شهرک صنعتی مبارکه اعزام شده اند. به دلیل وسعت حجم آتش سوزی تعداد زیادی خودروی سنگین اطفای حریق به این کارخانه اعزام شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: حادثه آتش‌سوزی در شهرک صنعتی مبارکه 15 مصدوم داشت.