یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

منصور حیدرزاده نویسنده ایرانی ساکن دانمارک معتقد است جمهوری اسلامی اپوزیسیون مشروع و قانونی و موجه ندارد و وقتی از آنها هم می‌پرسیم که مابه‌ازای جمهوری اسلامی چه می‌خواهید جوابی نمی‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در روزهای اخیر، نام فردی در فضای مجازی مطرح شده است که ادعا شده این فرد نیز به اعدام محکوم شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از دختران و زنان پس از فرار از منزل یه شهر را برای سکونت انتخاب می‌کنند.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2442 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 8.2 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانا

آیت‌الله دژکام گفت: قرآن روش زندگی را نشان می‌دهد، این کتاب آسمانی آمده تا تبیین باشد پس قرآن کتاب تبیین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید جلال ملکی اظهار کرد: حادثه نخست در ساعت 4:22 بامداد امروز رخ داد و در جریان آن وقوع یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه و فروشگاه مبل سازی و مبل فروشی در محدوده منطقه خلازیر به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز و تانکر آب به محل اعزام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران29 هزار و 64 تومان (بیست و نه هزارو شصت و چهار تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آتش سوزی در کارخانه تولید مواد شیمیایی در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، 15 نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه به موضع مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران وانش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اشتیریان نوشت: فقدان نظریه و غرق‌شدن در روزمرگی نمود دیگری از اداره حلزونی است. نظریه‌پردازی یکی از پایه‌های اساسی اداره امور است. در هر بخشی از اداره امور عمومی شما نیاز به نظریه‌پردازی دارید از اداره امور سلامت و رفاه تا سیاست و اقتصاد؛ تا بتوانید به تجزیه و تحلیل امور بپردازید و تصمیماتی متناسب اتخاذ کنید.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حوالی ساعت چهار بامداد حادثه آتش سوزی در خلازیر به سمت خیابان دولت خواه به سامانه 125 اعلام و در مدت چهار دقیقه ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کیومرث اشتریان نوشت: گروه‌های سیاسی و سازمان‌های اداری اغلب گرفتار چنین مدلی از اداره هستند. جهان خارج را لایه‌به‌لایه به درون ذهنیت سازمانی خود کشیده و آن را در مرکزیت سازمان به مهمیز ایدئولوژی خود درمی‌آورند. مدل حلزونی اداره امور عمومی می‌تواند از یک سازمان کوچک سیاسی، واحد اداری تا یک دولت را دربر گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، 15 نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.