یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: 60 درصد مراجعان بیمارستان کودکان مفید از استان‌های محروم کشور هستند.

خبرگزاری دانا

دومین ویژه برنامه گفتگو با موضوع نقش رسانه ها در اغتشاشات اخیر با حضور کارشناسان و فعالان رسانه ای برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیات رئیسه مجلس می گوید محمد باقر قالیباف به دنبال رفع فیلتر اینستاگرام است. این درحالی است که بیش از 50 روز از فیلترینگ اینستاگرام می گذرد. فیلترینگی که با مصوبه شورای امنیت کشور به تصویب رسیده است. نهادی که بر اساس اصل 79 قانون اساسی نمی تواند بیش از یک ماه محدودیتی را اعلام کند. حالا محمد بهادری جهرمی به خبرآنلاین می گوید برای این فیلترینگ احتمالا از اصل 176 یعنی اختیارات شورای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ترویج و سازماندهی خشونت، تولید و انتشار خبر جعلی، نفرت‌پراکنی، ناامید سازی و تحریک احساسات عمومی، بخشی از اقدامات تروریستی است که «نارسانه‌ها» به آن متهم‌اند، در ادامه این نگاشت به بررسی ماهیت نارسانه‌ها و چیستی اقدامات آن‌ها خواهیم پرداخت، تا به سؤال خود که «آیا نارسانه‌ای وجود دارد و این نارسانه‌ها چه می‌کند؟» بپردازیم. نارسانه به چه معناست؟ اساساً...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: سید هادی طباطبایی در این نوشتار با نگاه به بیش از یک قرن مواجهه عالمان دینی با مدرنیته، ماجرای نواندیشی دینی را در ایران مرور کرده است.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: اغلب جاده های خراسان رضوی به دلیل بارش باران و برف لغزنده است.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای شهر تهران گفت: هنوز اتوبوس‌های لازمی را که فکر می‌کردیم می‌توانیم داشته باشیم را در اختیار نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ناصر کنعانی گفت: متاسفانه برخی مدعیان حقوق بشر با فراموشی کارنامه تاریک خود در قبال مردم شریف و مقاوم ایران در جریان حمایت کور و غیرانسانی از رژیم صدام، همراهی با تحریم های ظالمانه متعاقب خروج آمریکا از برجام و نیز سکوت در برابر اقدامات تروریستی داعش که آخرین آن حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ بود، حقوق بشر را دستمایه بازی‌های سیاسی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در محورایرانشهر - سرباز و فوت 5 تن و مجروحیت 3 نفر، در اثر این برخورد خبرداد.

خبرگزاری دانا

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست وگفت: مطالبات حقوق بشری جمهوری اسلامی ایران از مقامات آلمان فهرست بلندی است. لذا این آلمان است که باید مسئولانه نسبت به گذشته شفاف سازی کند.

وب‌گاه عصر ایران

این دیدار نقض فاحش مسئولیت‌های بین المللی فرانسه در مبارزه با تروریسم و خشونت طلبی است و به منزله ترویج این پدیده‌های شوم است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران را مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی موضع اخیر صدراعظم آلمان در قبال ایران را مداخله جویانه و غیردیپلماتیک دانست و گفت: احترام و منافع متقابل، تنها راه در مسیر همکاری پایدار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیومرث اشتریان استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران در سرمقاله روزنامه شرق نوشت: مدل حلزونی اداره، مدلی رو به درون و بسته است که ارتباطات بیرونی محدودی دارد و همان ارتباطات بیرونیِ محدود را به‌تدریج به درون خود می‌کشاند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، 15 نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.