یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع دو حادثه آتش سوزی از صبح امروز در پایتخت خبر داد و گفت: در یکی از این حادثه‌ها، 15 نفر توسط آتش‌نشانان نجات پیدا کردند.

وب‌گاه الف

سخنگوی وزارت امور خارجه به موضع مداخله جویانه، تحریک آمیز و غیردیپلماتیک اخیر صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه امروز (یکشنبه) 22 آبان ماه دیدار ماکرون رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: جای شگفتی است که رئیس جمهور یک کشور مدعی آزادی با تنزل دادن سطح خود، با فرد منفور و بازیچه‌ای دیدار می‌کند که طی ماه‌های اخیر تلاش کرده...

وب‌گاه گسترش

بامداد یک شنبه زمین لرزه ای با قدرت 4.6 در مقیاس ریشتر کرمان را لرزاند.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضدایرانی و همراهان وی را در حاشیه مجمع صلح پاریس محکوم کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، دیدار رییس جمهور فرانسه با مسیح علی نژاد و همراهانش را محکوم کرد و اظهارات نقل شده از مکرون در این دیدار را شرم آور خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایران دیدار مکرون با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران به دیدار رییس جمهور فرانسه با مسیح علی نژاد و همراهانش واکنش نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

‌سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، دیدار رییس جمهور فرانسه با مسیح علی نژاد و همراهانش را محکوم کرد و اظهارات نقل شده از مکرون در این دیدار را شرم آور خواند.

خبرگزاری دانا

حمید سالخورده گفت: زمین لرزه ای به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق 12 کیلومتری سطح زمین، ساعت 2 بامداد منطقه سیرچ کرمان رخ داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: مأمور وظیفه‌شناس این پلیس یک کیف حاوی چند چک به مبلغ 5 میلیارد ریال، تعداد زیادی کارت عابربانک به همراه رمز عبور و مدارک هویتی را به صاحبش بازگرداند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان گفت: برخورد یک دستگاه سواری پراید با وانت نیسان در مسیر ایرانشهر - سرباز پنج کشته و سه مجروح برجا گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کنعانی گفت: دیدار مکرون با چهره‌های معاند ضد ایرانی نقض فاحش مسئولیت های فرانسه در مبارزه با تروریسم و به منزله ترویج این پدیده شوم است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت امور خارجه دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره های ضد ایرانی را محکوم کرد