یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین لرزه‌ای به بزرگی 4.6 ریشتر در عمق 12 کیلومتری زمین، ساعت 2 و 18 دقیقه بامداد امروز یک شنبه 22 آبان 1401 سیرچ در استان کرمان را لرزاند.

وب‌گاه گسترش

دختر جوانی صبح امروز از پل حصارک کرج خودش را پایین انداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

گاهی جمعیت زیادی از انسان‌ها که برای جشن یا مراسمی در یک مکان جمع شده‌اند، همانند آنچه به تازگی در کره‌جنوبی روی داد، می‌تواند در یک لحظه تبدیل به تله مرگ شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

زلزله‌ای مهیب کرمان را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بامداد یک شنبه زمین لرزه ای با قدرت 4.6 در مقیاس ریشتر کرمان را لرزاند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بامداد یک شنبه زمین لرزه ای با قدرت 4.6 در مقیاس ریشتر کرمان را لرزاند.

خبرگزاری دانا

در جریان پرواز نمایشی بر فراز شهر دالاس آمریکا 2 هواپیمای نیروی هوایی ایالات متحده پس از برخورد شدید با یکدیگر سقوط کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در نمایشگاه هوایی دالاس برخورد یک بمب افکن B17 متعلق به دوران جنگ جهانی دوم با یک هواپیمای کوچک فاجعه به بار آورد.

وب‌گاه گسترش

رشتخوار فرماندار رشتخوار گفت: برخورد سه خودروی پژو 405، وانت نیسان و خاور در محور رشتخوار به تربت حیدریه، دو کشته و دو مجروح برجا گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حالا دیگر فاصله تهران تا پایگاه هسته‌ای دیمونا به‌عنوان قلب هسته‌ای رژیم صهیونیستی از طریق موشک بالستیک هایپر‌سونیک پیشرفته به کمتر از هفت دقیقه در مقایسه با موشک سجیل رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک خبرنگار آمریکایی به دلیل پرسش از «بولتون» درباره جنایات جنگی آمریکا بازداشت و از جلسه اخراج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نقش آمریکا، رژیم صهیونیستی، دولت عربستان، آلمان، فرانسه، انگلیس، بلژیک و بعضی دیگر از کشورها در اغتشاشات ایران کاملاً واضح است و اسناد آن هم منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

ماجرای افشای فایل صوتی رعنا رحیم‌پور خبرنگار ارشد bbc فارسی و اعتراف وی به اینکه هدف اغتشاشات اخیر تجزیه و تکه تکه کردن ایران است، همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اصغر زارع رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: ستوانیکم مظاهر خوانساری مأمور وظیفه‌شناس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان هنگامی که برای تدریس به یکی از آموزشگاه‌های رانندگی شهر اصفهان مراجعه می‌کرد در بین راه متوجه کیف دستی بر روی زمین می‌شود که در آن باز بوده و چند عابر بانک و مدارک آن نیز از آن خارج شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی از اهالی کیش از شنیدن صدا و لرزه مهیبی حوالی ساعت 16 ظهر امروز از جنوب جزیره کیش می‌گویند اما شمار دیگری از مردم از چنین صدا و لرزه‌ای اظهار بی اطلاعی می‌کنند.