دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از تجهیز ایستگاه‌های سیار و موقت آموزش همگانی به شبیه‌ساز واقعیت افزوده و واقعیت مجازی VR و AR خبر داد.

وب‌گاه الف

فعالیتی که رسانه‌های سعودی انجام دادند به هیچ‌وجه با رسالت حوزه ارتباطات همخوانی ندارد و به عبارت دیگر باید گفت آنها نقش روابط عمومی گروهک‌های تروریست را ایفا کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کارکنان فعال در حوزه های انتخاباتیه ایالت حساس آریزونا بیش از 100 پیام تهدید آمیز در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا دریافت کردند و می گویند که قربانی تئوری های توطئه دونالد ترامپ و حامیانش هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز در گزارش زیر مروری بر مهم ترین خبرهای سیاسی 24 ساعت اخیر کرده است؛ از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی ماهشهر تا واکنش ها به اظهارات امیرعبداللهیان.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس برآوردهای اولیه، در حادثه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری در تانزانیا، 19 نفر جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از بارش باران در نقاط مختلف کشور، کاهش دما و ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 29 هزار و 54 تومان (بیست و نه هزار پنجاه و چهار تومان) اعلام شده است.

خبرگزاری تسنیم

حجت‌الاسلام پناهیان در واکنش به سخنان اخیر مولوی عبدالحمید گفت هرکسی در طول تاریخ انقلاب اسلامی از لحاظ سیاسی شکست خورده، از کلمه رفراندوم استفاده کرده است. ای عالمان دینی، شما بیشتر و بهتر از هرکس دیگر شومی حرف تفرقه‌افکنانه را می‌دانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی پسر نوجوان مأمور پلیس در تصادف با موتور دچار مرگ مغزی شد، او بزرگ‌ترین تصمیم زندگی‌اش را گرفت و با اهدای اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند، فرصت زندگی دوباره داد.

وب‌گاه ورزش سه

اونای امری، سرمربی استون ویلا، تایید کرد که فیلیپه کوتینیو دچار مصدومیت شده و این خطر غیبت او در جام جهانی را افزایش داده است.

خبرگزاری مهر

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2392 ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 3.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - خواهر آرشام سرایداران از شهدای حمله تروریستی چهارم آبان 1401 به حرم شاهچراغ (ع) گفت: برادرم، علاقه بسیاری به نویسندگی و نوشتن داستان داشت و ایده‌هایی که به ذهنش می‌رسید را در قالب داستان به نگارش در می‌آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، درپی حادثه تصادف برای یک اتوبوس در شهر پولو واقع در شمال غربی ترکیه چند نفر کشته و زخمی شدند. بر اساس این گزارش، فخرالدین قوجه وزیر بهداشت ترکیه از کشته و زخمی شدن چند نفر در پی این سانحه رانندگی خبر داد. وزیر بهداشت ترکیه در صفحه توئیتر خود نوشت: درپی واژگونی یک اتوبوس در بزرگراه پولو سه نفر کشته و 32 نفر زخمی شدند که...