دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

ستاد هماهنگی اقتصادی دولت مقرر کرد برای حفظ دام مولد روستائیان و عشایر منابع مالی صندوق توسعه دامپروری تقویت شود.

وب‌گاه عصر ایران

نوشیدنی‌های انرژی‌زا باعث ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون می شوند.

خبرگزاری مهر

میلاد عرفانپور در گرامی‌داشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، شعری با عنوان آرتین را در جمع حاضران قرائت کرد که در بخشی از این شعر آمده: آرتین! ببین برایت باران شدست ایران.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس اورژانس مهریز از واژگونی دو خودرو سواری و تصادف دو دستگاه تریلر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تحلیل ها از اعتراضات اخیر، حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی ماهشهر و... از دیگر خبرهای مهم 24 ساعته گذشته بودند که در این «بسته خبری اقتصادنیوز» به آنان اشاره شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت اطلاعات اعلام کرد: ضمن محفوظ دانستن حق پیگرد قانونی نسبت به عناصر عنودِ دامن‌زننده به آن اتهام ناجوانمردانه و خائنانه، اعلام می‌نماید که یافته‌ها از اظهارات عناصر تکفیری بازداشت شده، مبین سوءاستفاده تکفیری‌ها از فضای اغتشاشات و ناامنی برای انجام اقدامات تروریستی بوده است.

وب‌گاه الف

تصادف میان یک دستگاه مینی‌بوس حامل چند دانش‌آموز و یک دستگاه کامیون در منطقه "کیندیا" واقع در غرب گینه منجر به کشته شدن دست‌کم 22 نفر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای درباره جنایت تروریستی شیراز جزئیات بیشتری از این واقعه را اعلام کرد.

خبرگزاری دانا

دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین المللی اورژانس ها و بیماری های شایع طب کودکان تزریق واکسن آنفولانزا را بسیار موثر دانست و گفت: واکسن فوق از 4 نوع ویروس شایع آنفولانزا جلوگیری می کند در حالی که شخص مبتلا به آنفولانزا فقط در مقابل یک نوع ویروس آن ایمن خواهد شد و این نیاز به تزریق واکسن بعداز بهبودی را اهمیت می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی برای برخی استا‌ن‌ها از جمله تهران هشدار صادر کرد.

وب‌گاه گسترش

رسانه‌ها از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان 35 طبقه در شهر دبی خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فعالیتی که این رسانه‌ها انجام دادند به هیچ‌وجه با رسالت حوزه ارتباطات همخوانی ندارد و به عبارت دیگر باید گفت آنها نقش روابط‌عمومی گروه‌های تروریستی را ایفا کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: اکنون لیست 300 نفره‌ای را در 5 ماه اخیر ایجاد و به تمام بانک‌ها، بورس، بیمه ابلاغ کرده‌ایم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» صبح امروز دوشنبه 16 آبان در شهرک اکباتان برگزار شد. پس از پخش کلیپی از مرحوم نادر طالب‌زاده، پدر شهید آرمان علی‌وردی بیان کرد: آرمان یک فرد دوست‌داشتنی بود، نمی‌شود او را در چند کلمه توصیف کرد، چون متدین، مذهبی و امام حسینی بود. در مجالسی شرکت می‌کرد و من هم گاهی همراه او می‌رفتم، می‌دیدم هنگامی که اسمی...

خبرگزاری دانا

رسانه‌های خبری گزارش دادند که بامداد امروز دوشنبه یک ساختمان 35 طبقه در نزدیکی برج خلیفه دچار حریق شد و فایل‌های ویدئویی ستون‌های دود و زبانه کشیدن آتش از این ساختمان را نشان می‌داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارکنان فعال در حوزه های انتخاباتیه ایالت حساس آریزونا بیش از 100 پیام تهدید آمیز در آستانه انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا دریافت کردند.