دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چسباندن کرم‌های حشره بر روی زخم‌های عفونی نیاز به استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها را از بین می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گروهی از محققان در مطالعه اخیرشان اظهار کردند مصرف آنتی بیوتیک‌ها را فراموش کنید و به جای آن کرم‌های حشره (MAGGOTS) را امتحان کنید چرا که برخی در دوران جنگ جهانی اول برای درمان زخم از آنها استفاده می‌کردند.

خبرگزاری مهر

گرگان - با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران نوشت: پدر «نسرین قادری» بانوی مریوانی که روز جمعه در منزلش در شهریار تهران فوت شد عنوان کرد: دخترم تشنج داشت و این روزها هم به آنفلوانزا مبتلا شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده برنامه «فریاد خاموش» نحو شرکت در جشنواره ABU و تولید برنامه رادیویی به سبک CSA را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

محفل شعر "حریم"، گرامیداشت شهدای حمله تروریستی به شاهچراغ شیراز با حضور جمعی از شاعران و اهالی فرهنگ در حوزه هنری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوشیدنی‌های انرژی‌زا باعث ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون می شوند.

خبرگزاری دانا

شهردار کی‌یف پایتخت اوکراین گفت ساکنان این شهر باید آماده باشند تا در صورت قطع کامل برق، شهر را ترک کنند.

خبرگزاری دانا

یان لیپاوسکی وزیر امورخارجه جمهوری چک خواستار تشکیل دادگاه ویژه برای محاکمه رهبری ارشد روسیه به اتهام جنایات جنگی در اوکراین شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حملات هوایی روسیه زیرساخت‌های حیاتی اوکراین را هدف قرار داده و در هفته‌های اخیر میلیون‌ها تن از مردم این کشور به طور متناوب بدون آب و برق مانده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع اوکراینی می‌گویند، حدود 40 درصد از سیستم انرژی اوکراین بر اثر حملات روسیه به نیروگاه‌ها و خطوط برق آسیب دیده یا از بین رفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ابوذر روحی خواننده سرود «سلام فرمانده» اثر جدید خود را با عنوان «رفیق شهیدم 2» به شهدای حرم حضرت شاهچراغ (ع) تقدیم کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه تمرکز این مرکز در دولت سیزدهم، بروزرسانی مقررات و قوانین، گسترش تعاملات بین المللی با محوریت مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم و نظارت پیشینی به جای اقدامات پسینی است، گفت: در پنج ماه گذشته فهرست 300 نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسماعیلی گفت: باید در کنار همه عملیات های آفندی و پدافندی به سازو کارهای جنگ رسانه ای واقف باشیم.