دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دنیای امروز درگیر جنگ روایت هاست، گفت: در شرایط فعلی روایتگری افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است تا جوانان امروز که افتخارات دیروز را کمتر دیده و شنیده اند، با آن آشنا شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی گفت: فردا شاهد کاهش دمای هوا و بارش های پراکنده باران در نواحی غربی و جنوبی کشور خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جوان متهم به قتل دانشجوی نخبه در حالی پای میز محاکمه رفت که یک بار تبرئه شده، اما این رای در دیوان عالی کشور مورد پذیرش قرار نگرفته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به برخی از دلایل آتش گرفتن گوشی همراه اشاره شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز اطلاعات مالی افزود: نوع ورود مرکز اطلاعات مالی و مرجع قضائی هم تاکنون پسینی بوده است به این معنی که پس از رخداد، ورود اتفاق افتاده است. ما اکنون به سمت اقدامات «پیشینی» می‌رویم؛ که اصلاً نگذاریم این اتفاق بیفتد.

خبرگزاری مهر

سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از احیا، بازسازی و مرمت 2 هزار رشته قنوات در طرح آبخیز تا جالیز تا پایان سال جاری در کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

اصطلاحی است که در واکنش به شکست آمریکا در جنگ ویتنام ابداع شده و دلالت دارد بر عدم تمایل بسیاری از مردم و مقامات سیاسی آمریکا در مورد دخالت نظامی این کشور در کشورهای خارجی به هر دلیل و به هر صورتی.

خبرگزاری دانا

عقلی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: صنایع فولادی، کاشی و سرامیک بزرگترین بدهکاران گازی استان هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست اداره امور مناطق، سازمان‌های پیشگیری و مدیریت بحران گفت: خون ریزی داخلی علائمی مانند کبودی، سفت شدن قسمتی از بدن، درد و دفع مدفوع خونی دارد.

خبرگزاری دانا

مسئولان آموزش و پرورش و بیمارستان شهرستان نور درباره مسمومیت تنفسی تعدادقابل توجهی از دانش آموزان دبیرستان حضرت معصومه (س) توضیحاتی ارائه کرده و شایعات پایان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم ایجاد بانکی از اشخاص و افراد مظنون به پولشویی اظهار کرد: اکنون لیست 300 نفره‌ای را در 5 ماه اخیر ایجاد و به تمام بانک‌ها و بورس و بیمه و... ابلاغ کرده‌ایم که این افراد، اشخاصی هستند که سابقه خوبی ندارند و چراکه مستعد پولشویی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در روزهای اخیر که پروژه کشته‌سازی ضد انقلاب با هدف ناآرام سازی ذهن مردم و شهروندان به صورت زنجیره‌ای در حال انجام است، هر روز نام‌هایی مختلف از شهرهای ایران مطرح می‌شود که توسط نیروهای امنیتی کشته شده‌اند و پس از بررسی‌ها مشخص می گردد این افراد یا زنده هستند یا دلیل مرگشان موضوع دیگری بوده است. سنرین قادری، یکی از افرادی است که از روز گذشته نام...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر گردشگری و میراث فرهنگی در مراسم گرامیداشت «سیزدهم آبان» در دانشگاه شریف گفت: یک بار یک مرزبندی توسط رهبر انقلاب اعلام شد، سلطنت طلب، تجزیه طلب و ضدانقلاب مشخص هستند کسی با آنها نیست خودشان را می کشند ولی خبری نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به وزش باد و بارندگی به کشاورزان، باغداران و گلخانه داران توصیه می شود که هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند.

خبرگزاری تسنیم

تصویری که علی کریمی به دروغ به نام کودکان ایرانی منتشر کرده است مربوط به گزارشی از فقر مردم در پاکستان است که در آگوست 2012 در برخی سایت‌ها منتشر شده است و اصلا بعید نیست تاریخ ثبت این عکس بسیار قدیمی‌تر از زمان انتشار گزارش بوده باشد.

خبرگزاری دانا

عباس اسماعیلی دایی آرتین اظهار کرد: برخی از افراد در شبکه‌های مجازی، خود را از طرف خانواده آرتین معرفی کرده و با اعلام شماره حساب‌هایی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کرده‌اند.