دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از RMC Sport فرانسه؛ تعدادی از شخصیت‌های عمومی جهان که در آستانه جام جهانی 2022 از قطر انتقاد کرده بودند قربانی هکرهایی شدند که برای حفظ آبروی این کشور مورد استخدام قرار گرفتند. بر اساس این گزارش؛ روزنامه‌نگاران، وکلا و حتی میشل پلاتینی، رئیس پیشین اتحادیه فوتبال اروپا از این حمله هکری آسیب دیدند. جاناتان کالورت، روزنامه‌نگار افشا کننده اقدامات...

خبرگزاری تسنیم

میزبان جام جهانی 2022 ایمیل بسیاری از چهره‌های عمومی جهان را به دلیل انتقاد از این کشور هک کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علی دایی به قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی و تیم ملی کشتی واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست معتقد است که ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منابع طبیعی نه به معنای کاهش حفاظت از محیط زیست و نه به معنای پایان بهره‌برداری و کاهش امنیت غذایی است.

خبرگزاری دانا

میرزایی گفت: وقتی تصاویر حمله تروریستی را دیدم به شدت منقلب شدم چون روی مسائلی که مربوط به ایران است خیلی حساس هستم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته سازمان منافقین، مریم علوی طالقانی در آلبانی به هلاکت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور آمریکا روز جمعه در یک کارزار انتخاباتی در کالیفرنیا خطاب به بعضی از حاضران که شعارهایی در حمایت از اغتشاشات اخیر در ایران در دست داشتند اعلام کرد که «نگران نباشید ما ایران را آزاد می‌کنیم».

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برای بسیاری از افراد، کرم‌های حشره فقط لاروهای در حال پیچ و تاب خوردن مرتبط با اجساد مرده و پوسیده هستند. اما این امر پزشکان سرویس سلامت ملی بریتانیا (NHS) را که به طور فزاینده‌ای برای درمان زخم‌ها و پیشگیری از عفونت به استفاده از آنها متوسل شده‌اند را ناامید نکرده است.

وب‌گاه فرارو

این پسر جوان که دانشجوی دکترای دانشگاه شریف بود از خرداد سال 99 به اتهام قتل دوستش بازداشت شد. در ادامه مشخص شد مقتول به نام پرهام نیز از نخبه‌های دانشگاهی و دارنده مدال المپیاد شیمی در دوره دبیرستان و بورسیه یکی از دانشگاه‌های امریکا بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

پزشکان امیدوارند که این درمان بتواند به مقابله با تهدید جهانی ابر میکروب‌ها کمک کند، بحرانی که بالقوه تأثیر فاجعه باری بر جامعه دارد که از نظر شدت به تروریسم و تغییرات آب و هوایی تشبیه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چسباندن کرم‌های حشره بر روی زخم‌های عفونی نیاز به استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها را از بین می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: گروهی از محققان در مطالعه اخیرشان اظهار کردند مصرف آنتی بیوتیک‌ها را فراموش کنید و به جای آن کرم‌های حشره (MAGGOTS) را امتحان کنید چرا که برخی در دوران جنگ جهانی اول برای درمان زخم از آنها استفاده می‌کردند.

خبرگزاری مهر

گرگان - با وجود اهمیت بیمه در تأمین آرامش و معاش نسبی کشاورز، زارعان گلستانی به دلیل تأخیر در پرداخت و به صرفه نبودن مبلغ غرامت در مقایسه با هزینه حق بیمه، تمایلی به استفاده از آن ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه ایران نوشت: پدر «نسرین قادری» بانوی مریوانی که روز جمعه در منزلش در شهریار تهران فوت شد عنوان کرد: دخترم تشنج داشت و این روزها هم به آنفلوانزا مبتلا شده بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تهیه‌کننده برنامه «فریاد خاموش» نحو شرکت در جشنواره ABU و تولید برنامه رادیویی به سبک CSA را تشریح کرد.