سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

کیانی اصل گفت: نیروی انتظامی وسایر نیروهای امنیتی، مماشات راکنارگذاشته وبرای جلوگیری از به خطر افتادن بیش ازپیش امنیت مردم، با اغتشاشگران داعشی‌مسلک برخورد قاطع و جدی داشته باشند.

خبرگزاری دانا

سپاه خوزستان با صدور اطلاعیه ای از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر خبر داد.

خبرگزاری دانا

ساکنان روستای بلهزار یاسوج از نبود کانال هدایت آب جاری گلایه کرده و عنوان کردند: در نبود هدایت آب جاری، سلامتی مردم تهدید می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

من در طول دوران فوتبالم سال‌ها و دیدار‌های زیادی را تجربه کردم. به اندازه کافی خوش شانس بودم که بار‌ها قهرمان و برنده باشم، اما این تجربیات، دوستی‌ها، شب‌های خوب در لیگ قهرمانان و پیروزی در جام جهانی است که در خاطرم مانده است. قهرمانی‌ها صرفا عدد و جامی آهنی هستند، اما چیزی که می‌ماند تجربه است.

خبرگزاری دانا

پل سوم بشار را می‌توان یکی از مهمترین پروژه‌های شهر یاسوج در یک دهه اخیر نامگذاری کرد که این روزها روند کار برای نصب عرشه باند دوم آن در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست اداره امور مناطق، سازمان‌های پیشگیری و مدیریت بحران گفت: خون ریزی داخلی علائمی مانند کبودی، سفت شدن قسمتی از بدن، درد و دفع مدفوع خونی دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسته‌های نامحدود اپراتورهای کشور تنها نام نامحدود بودن را با خود به یدک می‌کشند. این بسته‌ها با وجود اینکه عنوان «نامحدود» دارند، اما باز هم سقف دانلود محدودی داشته و از سطح دانلود تا سرعت اعلام شده نیز محدود است.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت علم و توجه جوانان به این حوزه گفت: دشمن و بدخواهان ایران به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات و تحریف و جعل بوده و به ملت ایران دروغ می‌گویند و شب و روز با یک تروریسم رسانه‌ای به دنبال شکاف هستند اما این توقع را از نوجوانان خودمان داریم که در مسیر علم حرکت کنند زیرا ایران قوی با دستان پر توان دانش‌آموزان ما ساخته می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خلفان تصریح کرد: این گونه مراسم‌ها به تمام معنا، جشن‌هایی شیطانی است که خارج از هر گونه متر و معیاری قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گروهک تروریستی به یکی از مقرهای نظامی شهرستان ماهشهر حمله کرد.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک برج 15 طبقه مسکونی در منطقه 2 پایتخت خبر داد و گفت: این حادثه بیش از 100 نجات‌یافته داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با بیان اینکه آتش‌سوزی در طبقه منفی پنج یک ساختمان 15طبقه مسکونی روی داده بود، گفت: مقداری موارد ضایعات در محدود 10متری که غیراصولی ساخته شده بود، دچار آتش‌سوزی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه آتش‌سوزی در طبقه منفی پنج یک ساختمان 15 طبقه مسکونی روی داده بود، گفت: مقداری موارد ضایعات در محدود 10 متری که غیراصولی ساخته شده بود، دچار آتش‌سوزی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این مسئول با بیان اینکه یک نفر بر اثر واژگونی تانکر حمل اسید مصدوم شد، تصریح کرد: مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی از انتقال به مرکز درمانی امتناع کرده است؛ گفتنی است کارشناس بهداشت حرفه‌ای تا پایان عملیات پاک‌سازی در محل حضور دارد.

خبرگزاری فارس