سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

اسلامشهر - رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چند خودرو آسیب دیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازیکنان استقلال و پرسپولیس برای بیان اتحاد میان خود استوری مشترک گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند و حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توسط عمال استکبار و آمریکا در همین راستا بوده که البته این اقدام وحدت ملت را بیشتر کرد.

وب‌گاه فرارو

طبق اصل 27 قانون اساسی، اصل بر آزادی تجمع است و این اصل قابل محدودکردن نیست الا دو شرطی که در خود قانون به آن تصریح شده است که شامل «1 عدم حمل سلاح 2 مخل مبانی اسلام نباشد» است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرماندار بمپور گفت: در این حادثه راننده پراید نجات پیدا کرد، اما چهار نفر از سرنشین‌های این خودرو که زن و بچه وی بودند در آتش سوختند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک منبع آگاه در شرکت خودروسازی ایران‌خودرو گفت: ثبت‌نام خودروی دنا، پیش‌فروش یک‌ساله بوده و این موضوع صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نه تنها مخاطبان تلویزیون دیگر برنامه‌ی جدیدی از «خندوانه» نمی‌بینند، بلکه دیگر رامبد جوان که سالیان سال با تلویزیون همکاری های موفقی داشت را نیز در قاب جعبه جادویی نخواهند دید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شاید مسئولین خبر نداشته باشند که سفره‌های مردم هر روز در حال کوچک و کوچک‌تر شدن است و بسیاری از اقلام مانند گوشت و میوه از سفره‌های برخی از مردم حذف شده‌اند و سایر اقلام نیز در حال حذف شدن هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بداخلاقی ویژگی است که چه در زن چه در مرد به هر دلیلی که به وجود آمده باشد رابطه را به سمت و سوی بدی می‌کشاند و رفته رفته باعث کدورت و کینه در رابطه می‌شود! در این مقاله قصد داریم بداخلاقی را معنا کنیم و بررسی کنیم یک زن در رابطه چرا به بداخلاقی می‌رسد و چطور باید با این بداخلاقی مواجه شد و کمک کرد که برطرفش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گفته می‌شود این روش اندازه‌گیری زمان همیشه دقیق است. امید می‌رود این روش بتواند به دانشمندان کمک کند لحظاتی به کوچکی 1.7 تریلیونم ثانیه را اندازه‌گیری کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای دیدن سایز دقیق کفش‌هایشان به سمت در ورودی راهرو رفتم. چند لحظه‌ای طول نکشید اما وقتی برگشتم نه از دو زن ناشناس که صورت‌هایشان را با ماسک پوشانده بودند خبری بود و نه از بچه‌هایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران 900 هزار تومان اضافه شده و همچنین پنج درصد به مبلغی که شهریور ماه دریافت می کردند، اضافه می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قسمت سی و دوم سریال جیران اتفاقات دور از انتظاری به وقوع خواهد پیوست. این اپیزود را از دست ندهید. برای دانلود قسمت 32 جیران در کیفیت‌های مختلف با لینک مستقیم و حجم نیمه رایگان، ادامه مطلب را از دست ندهید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت:: دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین است

وب‌گاه عرشه آنلاین

کشتی آرای تصریح کرد: تا روز دوشنبه قیمت‌ها تغییری نمی‌کند اما از روز دوشنبه به بعد باید ببینیم چه تغییرات سیاسی و اقتصادی رخ می‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تازه بعد از این که مردم را در جمعه خونین خاش به گلوله بستند، عاملان این جنایت راه شان را گرفتند و رفتند؟ واقعاً نتوانستید آنها را شناسایی و دستگیر کنید؟! اصلاً این ها کیستند که قابل شناسایی هم نیستند؟!