سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حوزه نیوز نوشت: یکی از مراجع عظام تقلید گفتند: هرگز جامعه‌ای که گرفتار فقر و جهل و بی عدالتی باشد پیشرفت نمی‌کند باید فقر جای خود را به رفاه و جهل جای خود را به آگاهی و علم آموزی بدهد.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر از حمله تروریستی به یکی از مقرهای نظامی در شهرستان ماهشهر داد

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: هیئت عمومی دیوان عدالت اداری در رای خود تاکید کرد: طبق اصل 27 قانون اساسی، اصل بر آزادی تجمع است و این اصل قابل محدودکردن نیست الا دو شرطی که در خود قانون به آن تصریح شده است که شامل «1 عدم حمل سلاح 2 مخل مبانی اسلام نباشد» است.

وب‌گاه عصر ایران

این کار‌های علمی نتیجه رشادت‌های شهدا و رزمندگان در طول جنگ هشت ساله تحمیلی بوده است که اگر این امنیت را امروز نداشتیم پیشرفت‌ها امکان پذیر نبود و اقتدار امروز حاصل نمی‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش‌سوزی یک برج 15 طبقه مسکونی در منطقه 2 پایتخت خبر داد و گفت: این حادثه بیش از 100 نجات‌یافته داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باشگاه بایرن مونیخ پیگیر وضعیت علی دایی، مهاجم ایرانی خود است و در رابطه با سلامت دایی و خانواده‌اش با سفارت آلمان در ایران تماس گرفته است.

خبرگزاری دانا

افرادی که در این روزها خواسته و یا ناخواسته دست به اغتشاش زده و باعث ایجاد و تداوم ناامنی می‌شوند در واقع زمینه را برای بروز عملیات تروریستی فراهم کرده و در زمین دشمن بازی می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران، در مجموع بیش از 100 نفر در داخل برج حضور داشتند که آتش‌نشانان این افراد را به سلامت خارج کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمنان نطام دروغگو هستند و به ملت ایران دروغ می‌گویند و با تروریست رسانه‌ای به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی بین ملت ایران هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از واریز ارز دیجیتال از آن سوی مرزها به حساب برخی اغتشاشگران سخن گفت و اظهار داشت: قطعا با این افراد برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو سال‌هاست به طور فزاینده‌ای به دنبال استفاده از نیروی این گروه‌های غیرلیبرال اسرائیل برای به دست آوردن قدرت بوده است - شبیه استفاده‌ای که ترامپ از ناسیونالیسم سفیدپوستان می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس شورای شهر تهران اقدام شجاعانه فرهادی شهردار منطقه 19 و همکارانش را ستود و گفت: شورای شهر تهران با حساسیت، مسئله ساخت‌وسازهای غیرمجاز را پیگیری و با شهرداران مناطقی که نسبت به تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز، کوتاهی کنند، برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات بیش از 100 شهروند از آتش سوزی یک برج مسکونی در محدوده منطقه 22 خبر داد.