سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی برخلاف آمارهای غلطی که می دهید ماهانه 15000میلیاردتومان پول چاپ می کنید و از اول سال تا حالا هرماه 127هزارمیلیاردتومان نقدینگی خلق کرده اید قیمت دلار باید بالا می رفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی همچنین بیان کرد: حمایت‌ها باید درازمدت و هوشمندانه باشد. به طوری که بتوانیم پس از دریافت ایده‌ها، در قالب خود آموزش و پرورش و پژوهشسراها، پارک‌های علم و فناوری خاصی را با هدف تجاری سازی این ایده‌ها راه اندازی کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آن روز زمانی که مدرسه تعطیل شد، خانم معلم سوار بر ون خود برای پیاده‌روی به پارک جنگلی رفت؛ جایی که 2دانش‌آموز 16ساله به کمین وی نشسته بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صحبت های اخیر علیرضا زاکانی در واکنش به اظهارات بایدن مصداق توهین به معلولان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسین یاری رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: متاسفانه ساعت 20 دقیقه 32 امشب آبدارخانه مسجد حضرت ولیعصر (عج) ضیاء آباد اسلامشهر بر اثر فرسودگی لوله های گاز دچار حریق و انفجار شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت دلار، تقاضا برای خرید است، هم در مقابل صرافی‌های فروشنده سهمیه صف وجود دارد و هم مراجعه به فروشندگان آزاد و غیررسمی.

وب‌گاه عصر ایران

انصاری: اگر علل و ریشه های نا آرامی های سال 78 که در کوی دانشگاه شروع شد و بعد از آن مسایلی پیش آمد به موقع شناسایی شده بود، ما به راه حل درمان این مسایل در نظام های دموکراتیک و مردم سالار که گفت وگوی تخصصی و حرفه ای و ملی، ریشه یابی و حل مشکل است، رسیده بودیم، قطعا حوادث بعدی را یا نداشتیم یا کمتر داشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

درپی تایید مصوبه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری از سوی شورای نگهبان، کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری از آبان ماه حقوق افزایش یافته دریافت می کنند و معوقه این افزایش قیمت برای مهر ماه نیز به حساب شان واریز می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دختربچه تهرانی پس از ربوده شدن، جسدش در بوستان ولایت پیدا شد. در این خصوص ماموریت ویژه به دستور بازپرس ویژه قتل تهران صادر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

راننده یک وانت پیکان حامل مواد مخدر وقتی مأموران ایست و بازرسی را مقابل خود دید در اقدامی تهاجمی با خودرو یکی از مأموران را زیر گرفت و به شهادت رساند.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی سلام که بخش زیادی از عمرش را در جامعه آمریکا گذرانده و از نقشه‌های غرب برای سلطه بر کشورها آگاه است می‌گوید: اگر بخواهیم زیر بلیت آنها باشیم، همه‌چیزمان را، غیرت و شرفمان را از دست خواهیم داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چای اولانگ می‌تواند چربی های شکمی خطرناک را در هنگام خواب بسوزاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برگزاری کنسرت ساسی مانکن، خواننده مشهورِ ساکن خارج از کشور در بریزبن استرالیا بحث برانگیز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایران نوشت: صبح پنجشنبه 12 آبان زن و مردی افغانستانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و از ربوده شدن دختر و پسر کوچکشان خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن روانشناس بعد از اینکه عاشق یکی از مراجعانش شد با همدستی او همسرش را به قتل رساند و به زودی به همین اتهام پای میز محاکمه می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشانه های مردان وفادار چیست؟ وفاداری همسر چه اهمیتی دارد؟ یک مرد وفاداری و تعهد خود را در رفتار و کردار با شما نشان می دهد.