سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از نجات بیش از 100 شهروند از آتش سوزی یک برج مسکونی در محدوده منطقه 22 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بوذر روحی اثری جدید را خوانده و منتشر کرده که نامِ این اثر «رفیق شهیدم 2» است. روحی این نماهنگ را در پی حمله تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (ع) و شهادت تعدادی از هموطنان‌مان منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران 29 هزار و 44 تومان (بیست و نه هزار چهل و چهار تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه الف

سازمان هواشناسی، اقلیم شناسی و ژئوفیزیک اندونزی اعلام کرد که امروز (یکشنبه) زمین لرزه ای به بزرگی 6.1 ریشتر استان "سولاوسی شمالی" واقع در مرکز این کشور را لرزاند.

وب‌گاه گسترش

وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: دشمنان می‌خواهند امنیت کشور را خدشه‌دار کنند و حمله تروریستی به حرم احمد بن موسی (ع) توسط عمال استکبار و آمریکا در همین راستا بوده که البته این اقدام وحدت ملت را بیشتر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندار بمپور گفت: در این حادثه راننده پراید نجات پیدا کرد، اما چهار نفر از سرنشین‌های این خودرو که زن و بچه وی بودند در آتش سوختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روندهای سیاسی اسرائیل اغلب قاصد روندهای گسترده‌تر در کشورهای غربی‌اند. اکنون کابینه ائتلافی تل‌آویو فروپاشیده و تندروترین ائتلاف راست افراطی در تاریخ اسرائیل جایگزین آن شده است. اگر این پیشگویی برای آمریکا درست دربیاید، فاجعه‌ای در را ه خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندار بمپور گفت: در این حادثه راننده پراید نجات پیدا کرد، اما چهار نفر از سرنشین‌های این خودرو که زن و بچه وی بودند در آتش سوختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انصاری گفت: من اگر جای آقای رئیسی بودم فردای روز تنفیذ سند آماده امضایی که آقای روحانی و آقای ظریف آماده کرده بودند را امضا می کردم. ولو اینکه تضمین قطعی آینده در آن نبود، ولی بالاخره سه سال فرصت بود. در منطقه ای که ما زندگی می کنیم دشمنان ما می خواهند که ما دائم در تنش باشیم.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی بمپور سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در ایستگاه انتظامی و حفاظت جاده‌ای محور ایرانشهر - بمپور حادثه‌ای رخ داد که منجر به شهادت 4 نفر از کارکنان انتظامی آن شهرستان شده است.

خبرگزاری دانا

کارشناسان سیاسی هرمزگان با تاکید بر اینکه اغتشاشگران با ایجاد ناامنی، زمینه حضور داعش در کشور را فراهم آوردند، گفتند: انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که اینگونه تنش‌ها به آن آسیب نمی‌رسد شاید چند برگ آن بیفتد اما در فصل رویش، دوباره برگ جدید می‌روید.

خبرگزاری تسنیم

با وجود گذشت بیش از 16 ماه از آتش‌سوزی انبارهای سازمان اموال تملیکی در غرب تهران، همچنان در خصوص علل و عوامل این اتفاق و قصور احتمالی در این حادثه اطلاع‌رسانی دقیقی صورت نگرفته است.

خبرگزاری مهر

اسلامشهر - رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اسلامشهر از انفجار لوله های فرسوده گاز در آبدارخانه یک مسجد در این شهر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه چند خودرو آسیب دیده است.