سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: در برخی شهر‌ها دولت نسبت به واگذاری زمین رایگان برای احداث خانه ویلایی اقدام می‌کند و این زمین‌ها منحصرا برای احداث واحد مسکونی بوده و متقاضیان اجازه خرید و فروش آن را ندارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زیرمداری ماهواره بر «قائم100» با موفقیت پرتاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهرام رادان در ویدیویی خبر از ممنوع الخروجی اش داد.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی پلیس ضد تروریسم منطقه جنوب شرق انگلیس روز شنبه گفت در طول هفته گذشته با تعدادی از "شاهدان مهم" در این باره صحبت شده و شواهد به دست آمده نشان می دهد که یک انگیزه راست افراطی پشت این حمله وجود داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: شهردار تهران با تاکید بر اینکه 47 نقطه به عنوان گلوگاه‌های سیلابی در تهران شناسایی شده است، گفت: 12 نقطه از این گلوگاه‌ها رتبه یک، 15 نقطه رتبه 2 و 20 نقطه رتبه 3 را به خود اختصاص دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر تهرانی پس از ربوده شدن جسدش در بوستان ولایت پیدا و ماموریت ویژه به دستور بازپرس ویژه قتل تهران صادر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از شهادت مامور مبارزه با مواد مخدر در شهرستان خاش خبرداد.

خبرگزاری دانا

معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها امروزه استفاده از زورشان بیشتر از استفاده از قدرتشان است، یعنی قدرت آمریکا دیگر کارایی ندارد و آمریکا برای اینکه بتواند هدف خود را محقق کند، متوسل به زور خود می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار سطح زرد در خصوص نفوذ سامانه بارشی و افزایش گرادیان فشاری هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک نماینده مجلس عراق از فراکسیون «الصادقون» گفت: شواهدی وجود دارد که تایید می کند افسرانی در دولت الکاظمی در همدستی یا سرپوش گذاشتن بر جنایت ترور سردرا سلیمانی و ابومهدی المهندس و عدم افشای دست اندرکاران، دست داشتند.

خبرگزاری دانا

رئیس‌جمهور با تاکید بر اهمیت نقش‌آفرینی بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت، گفت: مشارکت مردم و بخش خصوصی در حوزه خدمات سلامت و امنیت غذایی، بسیاری از مشکلات و کمبودها را مرتفع خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

راننده یک دستگاه خودروی پیکان وانت بدون توجه به علائم و هشدارهای پلیس با سرعت زیاد به سمت ایست و بازرسی به صورت تهاجمی با پلیس افتخاری «مرتضی غلامیان» که در ایست و بازرسی وظیفه کنترل و تردد خودرو‌ها را داشت برخورد می‌کند

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران سیل و زلزله را از تهدیدات جدی پایتخت ذکر کرد و گفت: تهران سه گسل فعال دارد که برای مقابله با این تهدید جدی باید اقداماتی صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر امور خارجه گفت: آمریکایی‌ها امروزه استفاده از زورشان بیشتر از استفاده از قدرتشان است، یعنی قدرت آمریکا دیگر کارایی ندارد.