سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ از نفوذ سامانه بارشی، بارش باران، رعدوبرق، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، وزش باد شدید موقتی و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده مجلس عراق برخی افسران دولت پیشبرد امور این کشور را به دست داشتن در پرونده ترور سردار قاسم سلیمانی متهم کرد.

خبرگزاری تسنیم

جمیله کدیور فعال سیاسی اصلاح‌طلب نوشت: شاهد تغییر جدی و قابل‌توجهی در رویکرد و عملکرد رسانه‌های جریان رسمی فارسی‌زبان خارج کشور و فاصله گرفتن از چارچوب‌های مرسوم رسانه‌ای و تبدیل شدن آنها به ستادهای جنگ روانی هستیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: از آقای رئیس‌جمهور درخواست کردم برای برگشت هرچه سریع‌تر اینترنت به شرایط یکی دو ماه قبل کمک کنند، اما در این خصوص ایشان سکوت کردند و پاسخی به این خواسته نداشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای ورود به ورزشگاه داشتن هیا کارت (FAN ID) و (FIFA world cup 2022 Ticket App) لازم است. این حق برای برگزار کنندگان بازی‌ها محفوظ است که تصمیم نهایی را در مورد اینکه آوردن چه چیزی ممنوع است اتخاذ کنند و می‌بایست مورد احترام واقع شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی لاریجانی گفت: آمریکا و دشمنان اشتباه می‌کنند که فکر می‌کنند با چند انفجار و ترور می‌توانند در کشور ایجاد مشکل کنند؛ چرا که ما در داخل ممکن است اختلافاتی داشته باشیم اما ملت ایران شما را می‌شناسند و می‌دانند دلسوز مردم نیستید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در 16 مهر آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلزنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به 40 درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسیدگی به این پرونده با شکایت زن جوانی آغاز شد. او به پلیس گفت: در حال عبور از خیابان بودم که موتورسواری مقابلم نگه داشت. او در حالی که چاقویی به دست داشت با تهدید گوشی تلفن همراه گران قیمتم را سرقت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مربای انگور یا انگور خَمَس نوعی مرباست که برای تهیه آن نیازی به استفاده از شکر نیست و این مربا دارای شیرینی طبیعی خود انگور است، به همین دلیل برای افراد دیابتی یا کسانی که رژیم‌های غذایی دارند، یک گزینه خوشمزه و مناسب برای صبحانه محسوب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گزارش ها چین تصمیم دارد میمون هایی به ایستگاه فضایی تیانگونگ بفرستد تا نحوه رشد و تولید مثل آنها در گرانش صفر را مطالعه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکس‌هایی که در سال 2015 منتشر شدند یک تخته سنگ تقریبا کروی و دندانه‌دار را نشان می‌دهند. از برخی زوایا چیزی شبیه به حفره بینی و کاسه چشم نیز در آن قابل رویت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صفحه توییتر «امبر هرد» در پی خریداری شدن این شبکه اجتماعی توسط «ایلان ماسک» پارتنر سابق این بازیگر ناپدید شده است.

خبرگزاری تسنیم

ابوذر روحی خواننده اثر معروف «سلام فرمانده» تازه‌ترین اثرش را به شهدای حمله تروریستی به شاه‌چراغ تقدیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از پنج نوازی فوق العاده گیتار از قطعه Malaguena منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیدکمال‌الدین میرجعفریان گفت: در برخی شهر‌ها دولت نسبت به واگذاری زمین رایگان برای احداث خانه ویلایی اقدام می‌کند و این زمین‌ها منحصرا برای احداث واحد مسکونی بوده و متقاضیان اجازه خرید و فروش آن را ندارند.